Minä olen maaliskuussa syntynyt. Asustelen Helsingissä, kotoisin kylläkin Pohjois-Karjalasta :wave:
Sarska 29.07.2005 #1 Minä olen maaliskuussa syntynyt. Asustelen Helsingissä, kotoisin kylläkin Pohjois-Karjalasta :wave:
Yksivuotiaan äiti 01.08.2005 #7 Syyskuun lopussa synnyin Pohjois-Savossa ja asun täällä edelleenkin, paikkakunta vaan vaihtui !
kirsikka2 02.08.2005 #12 Huhtikuussa syntynyt ja kotoisin Pohjois-Karjalasta .Asustelen perheeni kanssa Hesassa ja pian kolmannen lapsen äiti-Esikko 13v ja toka 7v. :wave:
Huhtikuussa syntynyt ja kotoisin Pohjois-Karjalasta .Asustelen perheeni kanssa Hesassa ja pian kolmannen lapsen äiti-Esikko 13v ja toka 7v. :wave:
Riipputisurupuska 04.08.2005 #15 Ja täällä nelikon mamma Iisalmesta, Itä-Savosta...jos joku lähempää tietoa kaipaa
-mammutti- 08.08.2005 #17 Kesäkuun ensimmäinen olen syntynyt. Maailmalle olen lähtenyt Pohjois-Karjalasta. Nykyään asun mieheni ja kahden lapsen kanssa Porvoossa.
Kesäkuun ensimmäinen olen syntynyt. Maailmalle olen lähtenyt Pohjois-Karjalasta. Nykyään asun mieheni ja kahden lapsen kanssa Porvoossa.
4xäiskä 14.08.2005 #21 Täällä heinäkuussa -69 syntynyt neljän lapsen äiti. Asumme Satakunnassa alueella.