hih
ehket käsittänyt mitä tarkoitin.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Totta kai oli normaali, eihän kukaan muuten ois uskonut.
ehket käsittänyt mitä tarkoitin.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Totta kai oli normaali, eihän kukaan muuten ois uskonut.
Käsitin, mutta teoriasi on epätodennäköinen.Alkuperäinen kirjoittaja hih:ehket käsittänyt mitä tarkoitin.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Totta kai oli normaali, eihän kukaan muuten ois uskonut.
no miksi sitten kirjoitit saman asian toiseen kertaan?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Käsitin, mutta teoriasi on epätodennäköinen.
No lähinnä sitä tarkoitin, että en usko, että hän halusi vain päästä mukaan porukkaan, vaan että hän todella alusta asti halusi jymäyttää ihmisiä ja oli siinä aika taitava. Minä en usko, että hän olisi jotenkin vain ajautunut siihen.Alkuperäinen kirjoittaja hih:no miksi sitten kirjoitit saman asian toiseen kertaan?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Käsitin, mutta teoriasi on epätodennäköinen.
Eiköhän asia ollutkin juuri näin.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No lähinnä sitä tarkoitin, ...että hän todella alusta asti halusi jymäyttää ihmisiä ja oli siinä aika taitava. .
Seuraat tarkasti kaikkia mustia nikkejä? Apua.Alkuperäinen kirjoittaja hih:ihan kuten kaikkia mustia nikkejä. minusta on mielenkiintoista seurata ja pohtia ihmisten käytöstä.Alkuperäinen kirjoittaja Jopas:No jopas olet tarkkaan seurannut!
kuten aksunkin
Sun logiikka vähän ontuu, jos Blume ei alun perin halunnu feikata vaan olla normaali ja päästä vaan porukkaan, niin mitenkäs hän sitten tuli laittaneeksi porukkaan päästäkseen pöllittyjä ammattilaistason kuvia? Homma lähti lapasesta jo siinä.Alkuperäinen kirjoittaja hih:luulen ennemminkin siis, että hlö blumen takana halusi päästä palstailemaan ja mukaan porukkaan (koki ehkä kuvia laittamalla pääsevänsä paremmin porukkaan sisään), mutta lopulta kehujen ja huomion (ja epäilyjen) johdosta juttu lähti menemään överiksi, ja päätti tehdä itsestään muutenkin "täydellisen".
no minä tarkoitin sitä, että hän halusi kyllä alusta lähtien valehdella, mutta kuitenkin tuollaisten ihmisten motiivina on usein myös saada sitä hyväksyntää ja huomiota. jota kokee, ettei voi saada omana itsenään..Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No lähinnä sitä tarkoitin, että en usko, että hän halusi vain päästä mukaan porukkaan, vaan että hän todella alusta asti halusi jymäyttää ihmisiä ja oli siinä aika taitava. Minä en usko, että hän olisi jotenkin vain ajautunut siihen.Alkuperäinen kirjoittaja hih:no miksi sitten kirjoitit saman asian toiseen kertaan?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Käsitin, mutta teoriasi on epätodennäköinen.
No totta kai pointtina oli saada huomiota, eihän tuossa muuten mitään järkeä olisi tunkea kuviaan nettiin?Alkuperäinen kirjoittaja hih:no minä tarkoitin sitä, että hän halusi kyllä alusta lähtien valehdella, mutta kuitenkin tuollaisten ihmisten motiivina on usein myös saada sitä hyväksyntää ja huomiota. jota kokee, ettei voi saada omana itsenään..Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No lähinnä sitä tarkoitin, että en usko, että hän halusi vain päästä mukaan porukkaan, vaan että hän todella alusta asti halusi jymäyttää ihmisiä ja oli siinä aika taitava. Minä en usko, että hän olisi jotenkin vain ajautunut siihen.Alkuperäinen kirjoittaja hih:no miksi sitten kirjoitit saman asian toiseen kertaan?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Käsitin, mutta teoriasi on epätodennäköinen.
no mulla on melko hyvä muisti, ja omien kommentointieni lomassa seuraan väkisinkin sellaisen kirjoittajan reaktioita, joita täällä pidemmän aikaa on pyörinyt, tai jotka ovat kovasti esillä. en siis kenenkään kirjoituksia etsi tai laita sentään muistiin monesti vaan nikit, jotka paljon kirjoittavat, jäävät mieleen, ja usein heistä luo jonkinlaisia mielikuvia. ja joidenkin kohdalla sitten huomaa pieniä ristiriitaisuuksia.Alkuperäinen kirjoittaja Siksi:Seuraat tarkasti kaikkia mustia nikkejä?
peesi.Alkuperäinen kirjoittaja -:No mä ainakin koen niin, että ei mulla ole mitään anteeksiannettavaa. Ei se minulta ole pois jos joku haluaa elää feikkielämää palstalla.
Todella pitkään. Luulen, että huijari saa lisätyydytystä näidenkin lukemisesta. Saattaa aloittaa jopa itse muutaman, että tulisi reaktiota.Alkuperäinen kirjoittaja Rossa:Mitenkähän pitkään tämäkin aihe pyörii täällä? *haukotus* |O