Entä nyt o vitsit vähissä

Kertokaa mitä nyt teen kun vaimo ilmoitti että meidän perheessä ei harrasteta sexiä?Onhan se tökkinyt aika pahasti aikaisemmin vaimon toimesta.Miets saadaan vaimon halut takas vai onko matka vieraisiin-Nyt jos joku sanoo että pidä parempaa huolta parisuhteesta niin olen yrittänyt sitäkin teen kotitöitä siinä missä vaimokin hoidan penskat,käyn kaupassa siivoon jnd...En taas viittis ruveta ekas ajattelee että se käy vieraissa onhan se senkin tehnyt ainaki kerran.

1. Kehut vaimoas päivittäin.
2. Muistat suudella ja huomioida esimerkiks halaamalla.
3. Kerrot rakastavas.
4. Järjestät teille omaa kaksinkeskeistä aikaa, hierot vaikka vaimoas laitat kynttilöitä ja musiikkia. Ja luulis et tällä jo alkais irtoomaan.
5. Muistat tyydyttää naisen täysin. Teet kaiken niinku se haluaa, sen jälkeen mietit vasta itseäs.

Naisten kanssa on usein vaikeeta, ku me tarvitaan niin paljon huomiota. Mä veikkaan et tälläset auttais ja paljon.

se vaan kerran totes että hän voi olla ilmankin eli sitä ei sitten harrasteta.
Kirsikka89
hienoja ideoita mutta.1.no tuota oon tehnyt".joukseen karkuun3-vastaus on jaa4.järjestin tuossa kerran illan lapsille hoitopaikan liput oli jo varattu/lunastettu tuols oli myin liput pois 5.kyllähän mää tuo jo tiedän tähän ikään mutta jos se toimenpide pitää hoitaa niin että mihinkään ei saa koskea niin aika vaikeeta eli jos sitä ennen harrastettiin se oli "säälisexiä"

Kiitti neuvosta veikkaan että tää on nähty "16v" vois varmaan laittaa hopiat jakoon ku ei jaksa yrittää koko ajan voishan sitä olla vaan ja kattoo ku vuodet vierii ja lapset kasvaa mtta onko siinä mitään järkee

Kyllä mä tiedän, etten tiedä pitkästä suhteesta ja lasten kasvattamisesta lähellekkään mitä sinä. Mut sun suhteessa on ongelma, ei mun. Pahoittelen, että yritän auttaa sillä vähällä kokemuksella mitä mulla on. Ja kyllä mullaki sitä kokemusta jo vähän on. Haluisin vaan uskoa, et sä et o sellasessa jamassa, että enää ei onnistu. Te ootte kuitenki naimississa ja teillä tosiaan on ne lapset.

Ja mitä kysyt yleisesti, jos kaikkien vastaukset ei kelpaa? Ja jos en muusta enempää tiedä, ni matematiikasta, sillä jos sinä lasket mun iän 16 vuoteen, ois aika mennä takasin koulunpenkille.

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka89:
1. Kehut vaimoas päivittäin.
2. Muistat suudella ja huomioida esimerkiks halaamalla.
3. Kerrot rakastavas.
4. Järjestät teille omaa kaksinkeskeistä aikaa, hierot vaikka vaimoas laitat kynttilöitä ja musiikkia. Ja luulis et tällä jo alkais irtoomaan.
5. Muistat tyydyttää naisen täysin. Teet kaiken niinku se haluaa, sen jälkeen mietit vasta itseäs.

Naisten kanssa on usein vaikeeta, ku me tarvitaan niin paljon huomiota. Mä veikkaan et tälläset auttais ja paljon.
loistavaa. kun nainen alkaa ilkeäksi, pitäisi itse ruveta kiltiksi. onpa todella lapsellista.

mitä jos mies mököttää, ei tee kotitöitä eikä puhu mitään? mitä naiset tekee silloin? ostaa miehelle lipun jääkiekko-otteluun, korin olutta ja ottaa ehkä vielä päälle suihin?

Yhteistyössä