Entä miten saatte vauvan pestyä suihkussa?

• Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
ss
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Vähän OT, mut todellakin pesen kakkapyllyn pesuaineella! Alkuperäiseen kysymykseen en osaa vastata kun ite oon miettinyt samaa :)
sulle ei sitten voi kuin nauraa :LOL:
Miks mulle pitäis nauraa? Siksikö että käytän pesuainetta vai siksi että oon miettinyt miten vauva pestään suihkussa? Care to explain?

..
Vähän OT, mut todellakin pesen kakkapyllyn pesuaineella! Alkuperäiseen kysymykseen en osaa vastata kun ite oon miettinyt samaa :)
Miks mulle pitäis nauraa? Siksikö että käytän pesuainetta vai siksi että oon miettinyt miten vauva pestään suihkussa? Care to explain?
ihan järjetöntä käyttää pesuainetta

Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja JonnaN:
Niin, helposti tuo menee. Otat lapsen sylii ja pidät tiukkaa kiinni ja siinä peset. Tosin jos lapsesi osaa istua, laita lattialle ja siinä levität pesuaineen ja huuhtelet. Niitä on myynnissä suihkumattoja ettei liukastuis:)
siis täh? pesuainetta vauvalle? jo on aikoihin eletty
No meillä pestiin vauvaa suihkussa ainoastaan uimahallissa ja kyllä ne kloorit on jollain pestävä pois iholta. Ja meillä oli kyllä muutenkin aina kaulapoimut täynnä maitopulautusta, niin että pestiin vauvan pesunesteellä kotona kylvettäessäkin.

Eihän se suihkussa peseminen sinällään ole yhtään sen kummempaa kuin kylpyammeessakaan, vesi vain tulee eri suunnasta. Tai peppupesuun hanan ala voisi myös verrata. Kainalo-ote!
Kyllä meilläki pestään aina ihan pesuaineella. Nyt taitaa olla jotain liberon tai ainun kylpynestettä, tai mitä lie. Tuo on niin hikoileva tapaus, tulee ainakin itelle olo, että ipana on puhtaampi pesuaineella pesun jälkeen, kun pelkällä vedellä. Ja tolla on niin paljon hiuksia (ja pitkät) että ne kerää kivasti esim. ruokaa :p
ei mikään ihme, että iho-onglmat yleistyvät kun vauvasta asti pilataa ihoa pesuaineilla
No niimpä joo. Ihan nuo on lapsille tarkoitettuja pesuaineita. Miten ne nyt sitten muka pilaa ihon?! Jessus että löytyy kaikkia jeesustelijoita.

ss
ihan järjetöntä käyttää pesuainetta
Sä et varmaan omaakaan ripulista persettäs pesis pesuaineella...?

Yhteistyössä