Hei vaan kaikille! Olen kuumeillut (esikoista) kesästä saakka, mutta kovasta yrityksestä huolimatta en ole vieläkään tiineenä
Olen kuitenkin vasta tässä kierrossa mittaillut aamulämpöjä sekä tikutellut ovista, että tarkkaan seurannut limoja, mutta en ole kp 16/28 mennessä huomannut mitään ovikseen viittavaa.
Joten, nyt kyselenkin, että mitähän kannattaisi tehdä tai kehen ottaa yhteyttä, jos ei tässäkään kierrossa tärppää ja jos en vielä seuraavassakaan kierrossa tunne ovuloivani? Tuntuu nimittäin vähän "turhalta" edes yrittää, jos ei ole varma ovuloiko ollenkaan...
Siis kun kuitenkin joka kierron lopussa joutuu jännäämään, että tärppäsikö ym. ressaamista.
Vyöhyketerapiassa olen yhden kerran käynyt ja vielä toinen käynti on edessä tähän kiertoon.
Kiitos vaan, jos joltain liikenee jokunen sana viestin jatkoksi!
Joten, nyt kyselenkin, että mitähän kannattaisi tehdä tai kehen ottaa yhteyttä, jos ei tässäkään kierrossa tärppää ja jos en vielä seuraavassakaan kierrossa tunne ovuloivani? Tuntuu nimittäin vähän "turhalta" edes yrittää, jos ei ole varma ovuloiko ollenkaan...
Vyöhyketerapiassa olen yhden kerran käynyt ja vielä toinen käynti on edessä tähän kiertoon.
Kiitos vaan, jos joltain liikenee jokunen sana viestin jatkoksi!