Ensirakkaus

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ensirakkaus. Minun ensimmäinen tyttökaveri oli samassa lukiossa. Kumpikin "menetettiin" neitsyys. Oli ihanaa. Yhdessäoloa jatkui n 15kk.

Tämä aika muistuu mieleen vieläkin, noin 40 vuoden jälkeen.

Olen tavannut useita naisia, eronnut ja avioliitossa uudestaan jo yli 10 vuotta. Lapsia, jotka lentäneet pesästä.

Tavallaan olen edelleen rakastunut ensimmäiseen. Rakastan nykyistä vaimoa kuitenkin yli kaiken.

Mutta, miten muut koette ensirakkauden, vuosien jälkeen? Jääkö ikuinen muisto?

vierailija
Kyllä jäi. Seurusteltiin kesä, minä lähdin syksyllä arjmeijaan ja suhde hiipui. Yritettiinvielä vuoden päästä mutta oli tapahtunut kaikenlaista puolin ja toisin. Einääsitä unteiden roihu kuin aiemmin. Muistelen aikaa kaiholla vielä 50-vuoden jälkeen. vm-54

vierailija
Ensi rakkauteni alkoi jo varhain, ihailin sen tytön hiuksia ja tuoksua, olin 5 vuotias ja samassa pyhäkoulussa leikimme aina yhdessä. Olimme noin 12 vuotiaita kun ensimmäistä kertaa suutelimme. 15 vuotiaana oli ensimmäinen yhdyntämme ja sen jälkeen se olikin yhtä kondomiin metsästystä että pääsimme kiihkeään rakasteluun. Hän opetti minut hillitsemään itseni ja malttamaan tahtia etten laukeaisi. Rakastelimme helposti kolme tuntia niin että aika katosi ympäriltä, joskus meillä meni toisessa yhdynnässä vieläkin pidempään. Hyvin usein laukeaminen oli yhtäaikainen. Olimme 23 vuotiaita kun meidät vihittiin ja saimme ensimmäisen lapsen ja niitä tuli lopulta neljä. Viimeinen lapsi muutti pois ja katsoimme yhä rakastuneina toisiimme ja aloimme maratoni rakastelut uudelleen mutta ei se enää sujunut kuin ennen. Sanoin vaimolleni että otetaan kolmas pyörä ja niin otettiin. Vaimoni huusi nautinnosta tuon järkyttävän kokoisen elimen ansiosta ja mies pystyi laukeamaan useita kertoja. Vaimoni rakastui tähän 18 vuotta nuorempaan ja hän muutti pois sanoen että olen hänen elämänsä suurin rakkaus mutta naiseutta on vielä jaettava jota minä en pysty enää tyydyttämään. Ex vaimoni on vieläkin upea ja kaunis. Tuntuu että tuon uuden miehen käsissä hän on nuorentunut ainakin 15 vuotta. Minulla on nykyään thai vaimo ja meillä on ihan hyvä suhde ja lähes joka päivä seksiä. Elämä on!

vierailija
Ensi rakkauteni alkoi jo varhain, ihailin sen tytön hiuksia ja tuoksua, olin 5 vuotias ja samassa pyhäkoulussa leikimme aina yhdessä. Olimme noin 12 vuotiaita kun ensimmäistä kertaa suutelimme. 15 vuotiaana oli ensimmäinen yhdyntämme ja sen jälkeen se olikin yhtä kondomiin metsästystä että pääsimme kiihkeään rakasteluun. Hän opetti minut hillitsemään itseni ja malttamaan tahtia etten laukeaisi. Rakastelimme helposti kolme tuntia niin että aika katosi ympäriltä, joskus meillä meni toisessa yhdynnässä vieläkin pidempään. Hyvin usein laukeaminen oli yhtäaikainen. Olimme 23 vuotiaita kun meidät vihittiin ja saimme ensimmäisen lapsen ja niitä tuli lopulta neljä. Viimeinen lapsi muutti pois ja katsoimme yhä rakastuneina toisiimme ja aloimme maratoni rakastelut uudelleen mutta ei se enää sujunut kuin ennen. Sanoin vaimolleni että otetaan kolmas pyörä ja niin otettiin. Vaimoni huusi nautinnosta tuon järkyttävän kokoisen elimen ansiosta ja mies pystyi laukeamaan useita kertoja. Vaimoni rakastui tähän 18 vuotta nuorempaan ja hän muutti pois sanoen että olen hänen elämänsä suurin rakkaus mutta naiseutta on vielä jaettava jota minä en pysty enää tyydyttämään. Ex vaimoni on vieläkin upea ja kaunis. Tuntuu että tuon uuden miehen käsissä hän on nuorentunut ainakin 15 vuotta. Minulla on nykyään thai vaimo ja meillä on ihan hyvä suhde ja lähes joka päivä seksiä. Elämä on!
Olisitte yhä yhdessä jos et olisi tuonut kolmatta pyörää.

vierailija
AP: ensirakkaus yleensä päättyy siihen mahdottomuuteen että kumpikin osapuoli, nuorena, pystyisi sitoutumaan iäksi. On tarve nähdä/kokea.

Mutta, siltikin.. on siinä jotain ihanaa. Ainutlaatuista.

vierailija
kyllä se ensi rakkaus ja ensimmäinen yhdyntä vieläkin mielessä
vaikka siitä on aikaa jo kauan, 1987
ja joskus tulee yöllä mieleenkin se hetki kun menetimme molemmat neitsyydet

jännää sinänsä että se aina tulee mieleen
eikä mikään muu kokemani vaikka niitä kumminkin yli 10 kanssa
jokin siinä ensi rakkaudessa vaan .....

onko muilla samaa ? ?

Vaikka elän hyvässä avioliitossa tällähetkellä

M57v

vierailija
AP: ensirakkaus yleensä päättyy siihen mahdottomuuteen että kumpikin osapuoli, nuorena, pystyisi sitoutumaan iäksi. On tarve nähdä/kokea.

Mutta, siltikin.. on siinä jotain ihanaa. Ainutlaatuista.
AP vastaa. Tämä on totta. Jotenkin se oli heti tiedossa nuorena, vaikka silloin ei ollut internettiä, oli tullut luettua tai kuultua että ensimmäiset suhteet eivät voi kestää ikuisesti. Eikä se minulla henkilökohtaisesti olisi voinut kestää, sillä halusin kokemuksia, mennä ja tulla oman mielen mukaan. Tätä kesti useita vuosia, useita seurusteluita. Olen kuitenkin ylpeä siitä että en koskaan ole pettänyt.

Jossakin vaiheessa huomasin että, kun tulee kevät, näkyy ihania naisia ja terassit avautuu yms., en kaivannut enää sitä vapautta istua siellä.

Ensirakkaus on kuitenkin muistoissa aina. Onneksi se ei päättynyt ikävästi, joten säilyy ihanana asiana. Internet aikana on myös löydetty yhteys uudestaan ja satunnaisesti vuoden-parin välein vaihdetaan kuulumisia. Ei ole ns vanha suola janottaa asia, vaan kumpikin pidetään tärkeänä sitä mitä koettiin ja miten se muovasi elämää.

vierailija
Minun ensirakkaus kaatui siihen, että halusin vielä kokea ja kokeilla. Ensirakkauteni on edelleen hyvä ystäväni. Arvostan häntä ihmisenä, mutta hän ei ole sellainen, ketä haluaisin seksuaalisesti. Tiedän, että hän olisi valmis enempään kanssani yhä.

vierailija
kyllä se ensirakkaus jätti ikuiset jäljet (ja ensi rakastelu)
muistelen vieläkin vaikka siitä kohta 40v aikaa

joo tyhmyyksissäni luulin että on olemassa jotain parempaa
ja jätin sen tytön silloin
Olen katunut sitä

Yhteistyössä