Ensirakkaus/lapsuuden rakkaus

21.08.2007
129
0
16
Vieläkö muistatte?
Törmäsin tänään tuttuun nimeen mutta henkilö ei ollut sama.
Kerroin miehellekkin että kouras ihan mahan pohjasta kun kuulin tuon nimen,tuli ne ala-aste ajan ihastus/rakkaus asiat mieleen edelleen.
On kai se niin että se ensimmäinen lapsuuden ihastus ei sitten unohdu ikinä.
Olisipa kyllä kiva tietää että mitähän hänelle kuuluu,mitä saanut elämässään aikaan,naimisissa,lapsia jne
Ihan vaan uteliaisuuttani minä,kun viimeksi 11vuotiaana nähnyt =)

En ollut enää lapsi silloin, nuori...

Muistan ensirakkauteni hyvin, todella hyvin. Muistan kaiken siitä henkilöstä: silmät, tuoksun, hartiat, vaatteet, pituuden, tukan.... ihan kaiken. Jos oikein kuvittelen pystyn helposti näkemään meidät vieläkin kasvokkain. =)

Muistan-olin iahn hirveän rakastunut. Ja poika käytti minua ihan törkeästi hyväkseen. Ja minä tyhmänä ja hyväuskoisena en sitä tajunnut.

Tapasimme pari vuotta sitten Lidlissä, olin lapsen kanssa namihyllyllä, ja tajusin jonkun tuijottavan... Ehdin jo miettiä, että mitäs tuo kalju paksu ukko tossa kyttää, kunnes tajusin-ensirakkauteni... Ja ihan vaan vähän muuttuneena :) Nauratti, kunnes hoksasin ajatella, että olenko itse muuttunut yhtä paljon :(

Olin ihan inlooov ala-asteella joskus 11-12veena sellaseen harjottelijapoikaan. Olisko se ollut jotain 20v tai vähän alle.. jooh :heart: Kaiken lisäksi vielä roikuin sen kannoilla kavereitten kanssa, olin varmasti maailman ärsyttävin pikkutyttö :laugh:

Mut komee se oli mun mielestä vielä vuosienkin päästä, kun oli joku valokuva tullut siitä koulussa napattua :o Ei niitä kuvia ole enää pitkään aikaan ollut tallessa :D

Mä ihastuin heti ekaluokalla ja se oli ihan molemminpuolista (kuulin jälkeenpäin). :heart: :D

"Hylkäsin" hänet mielestäni 10-vuotiaana, ku se alko kulkeen meän luokan vosojen kans.

No, ensi rakkaus ei ole kuitenkaan unohtunut ja näin häntä viimeks oisko 13 vuotta sitten.

mun ensiRAKKAUS alko 13v ja loppu sit 16v kun ei tuntenut samalla tavalla. Onneksi sentään uskalsin jo kolmen vuoden jälkeen kysyä asiaa :laugh:

ensimmäinen kunnon ihastus oli sitten joskus tokalla tai kolmannella luokalla. se loppu kuudennella kun meidän "seurustelu" (pidetään käsistä ja istutaan vierekkäin oppitunnilla ;) ) loppui. onhan niitä sit ollu muitaki lyhytaikaisia ihastuksia mut nää oli kai ne merkittävimmät.
sit tutustuinkin melkeen heti ton mun ensirakkauden loppumisen jälkeen mun tulevaan mieheeni :heart: :heart: :heart: