Ensin haikaillaan "vanhojen kunnon talvien" perään...

...sitten kun sitä lunta tulee ihan kunnolla ja pakkastakin on reilusti niin aletaan rutisemaan että tää ei oo yhtään kivaa. Koskahan ihmiset osais olla tyytyväisiä?

Mie ainakin tykkään tän hetkisestä säästä. Uloskin voi mennä kun laittaa asianmukaisesti päälle.
 
Kyllä me tykätään ja nautitaan, on lunta ja pakkasta mutta se mistä ei tykätä on se et joka paikka pitää tunkeä täyteen hiekka, eikö vois pikkasen jo rajoittaa tuota hiekotusta kun on jo semmosta kun hiekkatiellä kävelis |O
 
Kyllä mä tykkään talvesta enkä pahemmin valita pakkasista, mutta nyt on liikaa, kun ei voi tuota vauvaa viedä ulos. :/ Ja sekin kärsii siitä, ettei pääse raikkaaseen ulkoilmaan. Koiran kanssa justiinsa käytiin häthätää, kun eihän sekään voi siellä pitkään olla. Että kyllä lunta ja pakkasta saa olla, mutta ei mitään -20 astetta enempää, pikkuneidin kannalta -10.
 
Adelade
Juu en tykkää näistä liki -30 asteen pakkasista yhtään. Saa pelätä jättääkö auto jonnekin metän keskelle, mökki on koko ajan kylmä, enkä tarkene ulos kun ei niin paljo vaatetta sovi päälle kun tarviis...
 
vieras
Tykkään pakkasesta ja lumesta, olen niin täysillä talvi-ihminen että...
ainut vain ettei me kuitenkaan nyt mennä ulos -24 pakkaseen vaikka eilen käytiinkin, syy on se että meidän 1½v :llä henkisalpautuu, itkee raukka koko ulkoilun ajan kun henkeen ottaa...käydään sitten tuon 4v kans illalla pihalla kun mieskin tulee kotiin
 
Täällä on -27! Ja kyllä minusta on ihan liian kylmä ulkoilla, ainakin tuon 11kk:n ikäisen kanssa. Eikä tyttöäkään huvita tällasella pakkasella olla ulkona, eikä ulkoile poikakaan eskarissa, pakkasraja sielläkin. Eikä me ny kyllä päästäskään ulos kun pienin on vielä kipeenä. ja koirakin jäätyy tällä kelillä! Koko ajan pitää olla tuli hellassa tai takassa.
 
mari
Mä kans tykkään! Ja paljon! Niin on kaunista.

Ulos en kyllä kärsi pitkäksi aikaa näillä pakkasilla mennä, kun en omista kunnon varustuksia, mutta eipä haittaa. -5 astetta olisi minulle se ihanne, mutta en näistäkään pakkasista valita.

Tietysti kaikkeen jossain vaiheessa kyllästyy ja alkaa kaipaamaan vaihtelua, mutta ei vielä ole kesän aika..
 

Yhteistyössä