T
*Titta*
Vieras
Mitä oireita teillä on tullut ennen raskaustestin tekemistä? tai sen jälkeen? Entä onko kellään tullut valemenkat vaikka onkin ollut raskaana?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:ensimmäisen lapsen kohdalla synnytys....
Alkuperäinen kirjoittaja HuhHuh:Alkuperäinen kirjoittaja ...:ensimmäisen lapsen kohdalla synnytys....
Miten voi olla mahollista?
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja HuhHuh:Alkuperäinen kirjoittaja ...:ensimmäisen lapsen kohdalla synnytys....
nii, joo kasvohan se mahakin jossain vaiheessa ja vauvakin potki...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja HuhHuh:Alkuperäinen kirjoittaja ...:ensimmäisen lapsen kohdalla synnytys....
nii, joo kasvohan se mahakin jossain vaiheessa ja vauvakin potki...
Mä jo aattelin,että voiko oikeesti joku olla niin tyhmä ettei tajuu olevansa raskaana ennenkun synnytys alkaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Ei minkäänlaisia oireita yhdestäkään lapsestani (yht. 3) ennen plussatestiä, eikä vielä pitkään aikaan sen jälkeenkään. Paitsi tietysti se että menkat jäi pois.
Itse olen vaan kiitollinen siitä että selvisin ilman oireita, harva kun niistä on mitenkään mukava. Siksipä en oireiden kyttäilyä oikein ymmärrä, koska raskaana voi olla vaikkei niitä olisikaan, ja taas oireet eivät mitään merkkaa, itse kuvittelin esikoista yrittäessä moneen kertaan kaiken maailman oksetuksia, nippailuja ja väsymyksiä enkä ollut raksaana. Plussakierrossa en jaksanut enää niin stressata.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Ei minkäänlaisia oireita yhdestäkään lapsestani (yht. 3) ennen plussatestiä, eikä vielä pitkään aikaan sen jälkeenkään. Paitsi tietysti se että menkat jäi pois.
Itse olen vaan kiitollinen siitä että selvisin ilman oireita, harva kun niistä on mitenkään mukava. Siksipä en oireiden kyttäilyä oikein ymmärrä, koska raskaana voi olla vaikkei niitä olisikaan, ja taas oireet eivät mitään merkkaa, itse kuvittelin esikoista yrittäessä moneen kertaan kaiken maailman oksetuksia, nippailuja ja väsymyksiä enkä ollut raksaana. Plussakierrossa en jaksanut enää niin stressata.
kade kade kadee...
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Ei minkäänlaisia oireita yhdestäkään lapsestani (yht. 3) ennen plussatestiä, eikä vielä pitkään aikaan sen jälkeenkään. Paitsi tietysti se että menkat jäi pois.
kade kade kadee...
Ai oon kateellinen kun selvisin ilman väsymystä, oksentamista ja närästystä?
Ei, kyllä mä olin hyvinkin tyytyväinen. Ja olen edelleenkin. Miksi mun pitäis haluta oksentaa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Ei minkäänlaisia oireita yhdestäkään lapsestani (yht. 3) ennen plussatestiä, eikä vielä pitkään aikaan sen jälkeenkään. Paitsi tietysti se että menkat jäi pois.
kade kade kadee...
Ei, kyllä mä olin hyvinkin tyytyväinen. Ja olen edelleenkin. Miksi mun pitäis haluta oksentaa?
no miksi sä väität et 99% naisista kuvittelee raskausoireensa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Ei minkäänlaisia oireita yhdestäkään lapsestani (yht. 3) ennen plussatestiä, eikä vielä pitkään aikaan sen jälkeenkään. Paitsi tietysti se että menkat jäi pois.
kade kade kadee...
no miksi sä väität et 99% naisista kuvittelee raskausoireensa?![]()
Öööö.....onko sulla luetun ymmärtämisessä nyt ongelma? Missä kohdi puhuin mitään muitten naisten raskausoireista tai oireettomuudesta? Sanoin että MINÄ kuvittelin oireita, olenko minä 99 % naisista?
Jos nyt luet uudestaan ajan kanssa, niin sanoin etten oikein ymmärrä oireiden kyttäämistä, koska niiden perusteella ei voi sanoa onko raskaana vai ei. Voi olla että on, voi olla että ei, yleensä siinä vaiheessa kun oireita alkaa olla voi jo testatakin asiaa. Joten välttyy pahalta mieleltä kun ei liiemmin niitä ala pohtimaan, kyllähän asia siinä reilun viikon päästä kuitenkin selviää. (Raskaushormonia kun ei oikeen edes erity ennen kun kiinnittymisen aikoihin, ja siitä on suunnilleen viikko menkkoihin)
Jos sinulle tuli uutisena kaikki oireilu ei automaattisesti tarkoita raskautta, niin olen pahoillani.
Mutta kerrotko vielä mistä olen muille naisille KADE, siitä oksentamisesta vaiko närästyksestä vaiko väsymyksestä vaiko kipuiluista vaiko mistä?