Ensimmäiset "luonnolliset" kuukautiset hormonaalisen ekäisyn jälkeen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karvamonni88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Karvamonni88

Jäsen
04.02.2014
59
0
6
Lopetin hormonaalisen ehkäisyn perjantaina, aikaisemmin kuin olisi kuulunut. Nyt vuodan kuin seula, ja kysymys kuuluukin:

Onko tämä ihan normaalia, ehkäisyn kanssa vuoto on ollut paljon vähäisempää kuin nyt, vaikka eihän kropan kai kuuluisi edes tietää, etten aio enää hormoneja ottaa..

Millaiset kuukautiset teillä ivat olleet siis ehkäisyn lopetettuanne?
 
Mulla oli ehkäisyn lopettamisen jälkeen ihan samanlaiset kuukautiset kun pillereiden kanssakin, ei siis vuoto lisääntynyt tmv. Alunperin järkyttävään vuotoon ja kipuihin otinkin pillerit. En osaa sanoa olisiko ajan kanssa vuoto runsastunut, koska olen 2 kertaa tullut raskaaksi melko pian ( 1-3 kk pillereiden lopetuksesta). Muuten olen syönyt pillereitä koko ajan.
 

Yhteistyössä