Ensimmäisestä PAPA:sta, paniikki!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen 24-vuotias ja aloitin yhdynnät vasta 20-vuotiaana. Olen aloittanut e-pillerien käytön kaksi kuukautta sitten, enkä ole koskaan käynyt PAPA:ssa, sillä lääkärini oli aiemmin sitä mieltä, että mikäli kondomi toimii ehkäisymenetelmänä, ei ole kiirettä irtosolukokeeseen. Lääkäri, joka määräsi minulle e-pillerit, antoi lähetteen PAPA-kokeeseen ja sanoi, että mun pitäisi mennä sinne aikaisintaan kuuden kuukauden kuluttua pillereiden aloittamisesta. Minua on kuitenkin alkanut PAPA-tulos hermostuttaa (olen jo asennoitunut siihen, että tulos on parhaassa tapauksessa kolmosluokkaa, todennäköisimmin nelos- tai vitosluokkaa) ja tahtoisin mennä PAPA-kokeeseen mahdollisimman pian. Onko tämä järkevää vai pitäisikö minun suosiolla odotella vielä?

Ei ole lainkaan järkevää hermoilla :D Todennäköisesti tulos on ihan puhtoinen kun seksihistoriasikin on noin lyhyt ja viaton :D Itse kävin papassa ekaa kertaa muistaakseni saman ikäisenä harrastettuani varsin villiä ja vastuuntunnotonta elämää jo vuosia, ja silloin ja aina sen jälkeenkin on papa ollut ihan puhdas.

[QUOTE="asdf";22255898]Ei ole lainkaan järkevää hermoilla :D Todennäköisesti tulos on ihan puhtoinen kun seksihistoriasikin on noin lyhyt ja viaton :D Itse kävin papassa ekaa kertaa muistaakseni saman ikäisenä harrastettuani varsin villiä ja vastuuntunnotonta elämää jo vuosia, ja silloin ja aina sen jälkeenkin on papa ollut ihan puhdas.[/QUOTE]

Paniikin sai päälle pääasiassa se, kuinka luin jonkun 19-vuotiaan sairastuneen kohdunkaulan syöpään, vaikka kävi PAPA:ssa kahden vuoden välein 15-vuotiaasta alkaen. Tällä tytöllä ja hänen kumppanillaan ei siis ollut toistensa lisäksi ollut muita kumppaneita. Itse olen kyllä siis sekstaillut useamman kuin yhden miehen kanssa, enkä todellakaan ole ollut kenenkään ensimmäinen.

[QUOTE="vieras";22255900]Miksi pitää odottaa se puoli vuotta?

Mä olen aina tilannut ajan papaan silloin kun itsestä siltä tuntuu. Käyn kahden vuoden välein.[/QUOTE]

Lääkäri oli siis sitä mieltä, että puoli vuotta on riittävä aika muutosten kehittymiseen.

Yhteistyössä