ensimmäinen hääpäivä ja mies viettää sen golffaamassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "VaiMo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"VaiMo"

Vieras
Onko mulla oikeus olla loukkaantunut? Jättää mut yksin pakkaamaan kämppää, kun muuttokin on parin päivän päästä. Oon kahdeksannella kuulla raskaana niin on jo aika rankkaa... Tuntuu että nää hormonit tekee musta ihan yliherkän, siksipä kysyn yleistä mielipidettä enkä luota omiin tunteisiin :) Miten itse reagoisitte? Me ei olla viime kuukausina juuri ehditty laatuaikaa viettää kun mies tekee kesän pitkää päivää 7 päivää viikossa: olis siis tullut yhteinen aika ihan tarpeeseen :(

Toisaalta ymmärrän että golf on ukon harrastus ja rentoutuu sillä rankan työn lomassa. Mut miks just tänään :(

Juu, muisti hän sen kyllä, toi kukkia ja kortin <3 Ja kysy ns. "lupaa" lähtee golffaamaan, mut tietää tasan tarkkaan että minähän en aikuista miestä kiellä harrastamasta. Tietää kyllä myös mun mielipiteen siitä että hän viettää vähän turhan paljon aikaa siellä kentällä, ja liian vähän aikaa mun kans kotona. Etenkin nyt kun odotetaan ensimmäistä niin olisin tarvinnu miestä enemmän.

Me ollaan vietetty hääpäivää aina sen läheisyydessä olevana viikonloppuna eli sen vuoksi ei
harmittais. Mutta tossa tilanteessa, että on muutto tulossa ja vaimo raskaana viimeisillään, olisin vetänyt herneet nenään. Tuollaisissa tilanteissa ollaan kotona ja tehdään kodin eteen se mitä tarttee. Sit myöhemmin golffataan.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä