Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

Voi ei, pahoittelut kanssapiinailijoille :hug: ... Vaikkei vielä viralliset testipäivät olekaan, jotain luulisi testissä näkyvän (ei tietenkään kaikilla). Itse sain sen ainoan kerran kun plussasin hetkeksi jo pp 7 haamun, tosin alkiot olivat siirrettäessä vanhempia. Ei ollut tarkoitus masentaa, olen vaan realisti... : /

Mäkin varmaan liityn samaan huomenna-aamulla kun meinaan tehdä testin :(, mulla niin vahvat menkkoihin liittyvät oireet, eilen raju migreeni myös, joka alkaa varmaan kohta uudelleen...
 
Kyllähän tämä vaihe vetää mielen matalaksi vaikka kuinka yrittää olla sinut asian kanssa. Piti käydä pitkällä kävelyllä ja suhteuttaa taas asioita päässä.
Toivottavasti pääsis pian yrittämään uudestaan. Täällä on pidettävä yksi välikierto ennen passia.

Alma123 :hug: pidän sulle kovasti peukkuja! Älä menetä vielä toivoa.
 
Minulla alkoi vuoto tänään eli uutta yritystä kohden. Onneksi pakkasessa on neljä olkea odottamassa...pitää vaan toivoa, että selviää sulatuksesta. Olen julkisella hoidoissa ja ainakin täällä tyksissä pitää olla välikierto ennenkuin pääsee passiin.

Tsemppiä muille piinailijoille. Sovitaan, että minä olin tämän kuun nega ja muut plussaa :) eikös?!! Olen hengessä mukana ja pidän peukut ja varpaat pystyssä teille!
 
Pahoittelut Neulatyynylle :hug: ... Sinäkin olet tyksissä, niin mäkin!

Mulla tänään pp10 ja tein aamuyöllä testin. Jonkinaikaa sitä tuijottelin ja ihan valkoiseksi jäi. Jemmasin testin ja kun herättyäni menin sitä katsomaan niin oli selkeä haamuviiva eli roskishaamu vissiin sitten. Tällä testillä en ole roskishaamuakaan saanut silloin kun tulos on ollut nega et piinapäivät jatkuvat entistä piinaavimpina! Seuraavan teen ke-aamuna. Vuoto voi kyllä alkaa olosta päätellen milloin hyvänsä. Luget yleensä pitää mulla vuodon pois (nyt 200 mg iltaisin).

Mitä Almalle kuuluu?
 
Apteekin kautta kotiin pp12, ja en voinut uskoa silmiäni, raskaustestissä hyvin hyvin haalea plussa. Joku elivon testi ja se ilmesty siihen vasta pienen odottelun jälkeen, en tiedä voinko luottaa, johtuuko elimsitöön pumpatuista hormooneista kuitenkin. Täytyy jatkaa testailua. Verikoe olisi torstaina virallisesti. Menkkakivut on päällä edelleen..apua, olisipa totta!!!!
 
Voi mä oon niiiiiiiin hengessä mukana Terhi-76 ja Alma123!!! Toivon todella että ne viivat vahvistuu...ja vahvistuuhan ne :)

Tsemppiä kans Höpsöttimelle...toivottavasti hyviä uutisia myös teille!

Minä vuodan täällä kuin seula *huokaus*.....
Huomenna menen kuitenkin veritestiin. Haluavat varmistuksen polille ja sitten sovitaan uusi suunnitteluaika passiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Alma123
Ihanaa Alma!! :) Kyllä sullakin jotain tapahtuu, niinkuin mullakin. Olen melko hermoraunio, olen melko varma kemiallisesta, en vaan tiedä miksi. Tein tänään päivällä extempore Apteekin raskaustestin ja pian testiajan jälkeen ilmestyi selvä haamuviiva myös. Musta vaan tuntuu et pitäis olla jo vahvempi, mut sit kuin luin ko. testistä netistä niin voi näyttää tollasta vaikka olisi ihan normaali raskaus. Apua!

Huomenna aamulla teen saman testin kuin eilen aamulla, niin siitä ainakin näkee onko viiva vahvistunut ja sit viralliseksi testipäiväksi perjantaiksi ostan kyl CB:n digitaalisen ni ei tarvii sit enää kytätä viivoja :p.

Neulatyyny :hug: se on tosi kurjaa mennä vielä verikokeeseen kun jo vuotaa/on vuotanut, kokemusta on useamman kerran :( . Mutta tsemppiä uuteen yritykseen! Jos tästä omalla kohdalla jotain on tulossa (edes kemiallinen), niin mun kohdalla ainakin PAS:it toimii (kahdesta tuoresiirrosta puhtaat negat). Eli toivoa on kovasti sullakin!

Mullakin alkoi sunnuntaina menkkakivut ja eilen oli tosi kipeä alavatsa, tänäänkin mutta vähemmän. Mitään ei kuitenkaan ole tullut ulos, vielä.
 
Terhi-76 ja Alma123, mahtavaa!:heart: :heart: Ei noita haamuja tyhjästä tule! Olen niiiiin piinaillut teidän mukana!!!

neulatyyny :hug:, lohtuhaleja sinulle paaaljon.

omaa napaa: Miehen simppatulokset olivat oikein hyvät.:) Itse olen aloittanut clomit ja inssiin olisi sitten tarkoitus mennä tässä kierrossa, mutta jos minun ovulaatio tapahtuu normikiertoni mukaan, niin se on viikonloppuna. :confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Terhi-76
Täällä on mieli jotenkin ihan maassa. EIlen eka ultra, folleja ihan ok määrä oikea 8 kpl vasen 5 kpl, tosin endon takia vasenta ei vissiinkään taaskaan voida punktoida. Painoa on tullut viime kuisen passin ja tämän ivf:n mukana 6 kg! Pitäisi jaksaa alkaa laihduttamaan, mutta jotenkin ei jaksa. Puntio on ensi ma tai ti ja alkaa kauhistuttamaan taas sekin, kun viimeksi oli ihan kamala. Lääkäri sanoi eilen, että yleensä endolaisilla hoidot jostain syystä tulevat kivuliaimmiksi joka kerta, kiva uutinen sekin!
 
Tsemppiä Moto :hug:

Täällä kävi nyt niin, että haamuviivatkin olivat vahvasti haalistuneet verrattuna maanantain testiin eli kyllä tässä on ollut vain hipaisusta kysymys :(. Mitäpäs muutakaan... Jatkan lugeja vielä pari päivää perjantain veritestiin saakka, pitävät vuodon pois et jos vaikka sais hcg-arvoksi 10 tai jotain sinne päin. Saan tuloksen vasta maanantaina, kun otatan tuon omassa tk:ssa.

Pari päivää potuttaa rankasti, masennus kaverina jo onkin ollut eikä se tästä yhtään parane :(

Alma, plussaonnea sinulle!! :heart: Toivottavasti viivat vahvistuvat!
 
Hei kaikille!

Olen lukenut tästä ketjusta vaiheitanne ja haluaisin ottaa osaa keskusteluun. Ihan aluksi haluan välittää pahoitteluni neganneille ja paljon tsemppiä piinailijoille!

Olen 36 vuotias ja julkisella kaikki hoidot aikanani läpikäynyt. Hoitomme julkisella ajoittuvat vuosiin 2005-2009. Tuohon aikaan mahtuu melkoisesti tapahtumia, 4xIUI, 3xIVF ja 4xPAS. Käteen jäi yksi KM rv9+. Hoidot lopetimme keväällä 2009 ja loppu vuodesta koimme ihmeen kun tein luomuplussatestin. Tuo ilo päättyi kuitenkin keskenmenoon rv7+. Sen koommin ei ole mitään tapahtunut. Minulla on PCO ja se on tietomme mukaan ainoa asia mikä vanhemmiksi tulemista vaikeuttaa.

Nyt olen muutaman kuukauden ajan leikitellyt ajatuksella, että josko vielä kerran kokeilisimme. Olen selannut läpi yksityisten klinikoiden nettisivut ja päätynyt AVA-klinikkaan. Vielä pitäisi isäntä saada touhuun mukaan. Luulen, että se ei tule olemaan ihan helppo homma. =)
 
Tervetuloa myös minun puolestani Josko sittenkin! Sinulla on myös pitkä tie ollut ja nostan hattua että jaksat vielä ajatella lähteväsi uudelleen tähän rumbaan.

Kivaa jos syntyisi keskustelua, tuntuu että moni ekan sivun nimimerkeistä kirjottaa jossain muussa ketjussa. Onko muuten Sintu kuulolla?

Mä en jaksa enää kirjoitella semmosissa ketjuissa joissa on toista tai kolmatta lasta yrittäviä, vaikka suurin osa tuntuu yrittävän ensimmäistä. Mua vaan ahdistaa niin kovin kun epäilen ettei saada sitä ensimmäistäkään.
 
Viimeksi muokattu:
No niin, niin ne viivat täälläkin näytti kadonneen, eli ihan turha liian aikaisin alkaa testata...tänään pp13, tein Elivon testin, tuli haalea viiva, illalla tein toisen apteekin testin niin ei tullut kun juuri ja juuri silmillä havaittava haamu. Veikkaan että kemiallisesta on kyse, huomenna verikoe. Siinähän sen sitten näkee. Paljon muuten pitää olla Hcg-arvon pitää olla et voidaan puhua alkaneesta raskaudesta??
 
Minä jotenkin varovaisesti toivon, että Alma123 ja Terhi-76 sais veritestistä sittenkin oikean positiivisen tuloksen, sittenkin. Minä mietin, miten tulisin itse kestämään hoitoja ja sen aiheuttamaa stressiä, kun en meinaa kestää toistenkaan tappioita :ashamed: Jostain syystä en usko tällä hetkellä omalla kohdalla yhtään onnistumiseen. Sehän olisi ihan liian suuri onnistuminen MINULLE. Se olisi liian iso ihme. Minulle ei tapahdu sellaista, ei ihmeitä. Ei, vaikka miehen siittiötkin on erinomaisia. On ihan maho lehmä olo. :( Sori tää valitus.
 
Heips! Samoja tuntemuksia täällä sen epäonnistumisen suhteen, ei onnistumisen. Omalta kohdalta olen 100 prosentin varma tästä tuloksesta. Eilinen päivä oli paha, tänään jo helpompi. Puhelimeen en ole kyllä jaksanut vastata... ONNEKSI tällä kertaa vain pari ihmistä tietää tästä!

Vuoto ei ole vielä alkanut, luget pitää pois ja tosiaan olen niin tehnyt tarkoituksella, jospa huomisessa verikokeessa näkyisi vielä pieni määrä hcg:tä, niin olisi todistetusti yrittänyt ottaa kiinni.
 
Tänään pp14 ja verikokeessa HCG 54,3....Ei paljoa naurata, tiistaina uusi verikoe, ja siinä nähdää alkako arvo nousemaan vai ei. Jotain yritystä on ainakin ollut. Päätä särkee ja oloettä tulen kipeäksi, ei auta töihin on mentävä ja piinailtava taas tiistaihin asti. Yleensä lukemat on korkeammat tuossa vaiheessa ja nousee reippaasti alkuvaiheessa..:|

Terhi tsemppiä huomiseen, eiks sulla ollu verikoe, toivotaan parasta!!
 
Viimeksi muokattu:
Alma, sehän oli yllättävän korkea sun testiviivoihin nähden! Luulen että ollaan saatu suht saman vahvuisia viivoja liuskoihin, nyt rupes muakin jännittämään. Mutta nyt sulle peukut pystyyn, nimittäin jostain olen noillakin arvoilla vielä lukenut normaalin raskauden tulleen!! Miten sun luget, jatkuuko vielä? Onko vielä menkkaoireita? Ei vuotoa?

Mä saan valitettavasti huomisen verikokeen tuloksen tietää vasta maanantaina, en tiedä pitäiskö varoiksi jatkaa lugeja sinne saakka (mulla on niitä varastossa vaikka kuinka :p )?? Kaikki menkkaoireet kyllä on ja olen särkylääkkeitäkin jo kipuihin popsinut...
 
What your hCG numbers may indicate at 16dpo

25 - 50 hCG at 16dpo -- Four women in this study had hCG levels below 50 at this stage. The researchers concluded that with these levels less than 25% would continue on with their pregnancy with more than 75% miscarrying.

50 - 100 hCG at 16dpo -- Of 16 women, 25% continued on with their pregnancies.

100 - 199 hCG at 16dpo -- Of 27 women with these levels, 73% continued on with their pregnancies.

200 - 299 hCG at 16dpo -- Of 48 women, 96% continued on with their pregnancies

Over 300 hCG -- All 105 women continued on with their pregnancies.

Löysin tämmösen
 

Yhteistyössä