Ensimmäiset kuukautiset synnytyksen jälkeen.

• Viestiketjun aloittaja Kuikelo harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Kuikelo harmaana
Onko muita, joilla ensimmäiset kuukautiset ovatkin olleet todella niukat? Minulla kun kahden ensimmäisen lapsen jälkeen mensut olivat sangen runsaat ja nyt on vain tiputellut pari päivää ja nyt ei sitten enää mitään...Tämä vuoto alkaa "pelottavasti" muistuttaa vuoden takaista, joka johtui istukan kiinnittymisestä :D Raskaustestiä en ole "uskaltanut" tehdä; ja ehkäisyäkin olemme käyttäneet, mutta eihän ne sataprosenttisia ole.

Noi hillopäivät nyt on ollu mitä on synnytyksen jälkeen...Millon on runsaat, millon on niukat...Toisinaan tulee ajallaan, toisinaan eivät! Kyllä tarvittaisiin insinööri kertomaan, milloin ja minkälaiset seuraavaksi ilmaantuu :LOL: :LOL: :LOL:

mullakin alkoi muutama päivä sitten menkat ja synnytyksestä ei oo kun 1,5 kk... imetänkin vielä osittain! Ois melko katastrofi jos oisin raskaana.
Mutta samanlaiset niukat ja kesti vain pari päivää, niinku ap:lla.

siis jälkivuoto alkaa heti synnytyksen jälkeen ja se kestää keskimäärin noin kuukauden. ne ei siis ole menkat. sit joskus, jopa vasta lähemmäs vuodenkin päästä saattaa alkaa vasta menkat. ja ne on sitten aluksi niiiin epäsäännölliset kuin olla voi.

äiskä vaan
Mulla alko ekat menkat vasta kuin poika oli 1v ja 2kk. Oli ihanaa saada olla ilman menkkoja melkein 2 vuotta, nyt ne sit taas on ja toivon niiden loppuvan, jospa pian sais olla taas raskaana! ;)
Ekat menkat oli aika niukat, mutta muuten sit on ollu ihan tavalliset, ja yhdet jäi välistä kokonaan pois.

kwppälerttu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 07:52 Kuikelo harmaana kirjoitti:
Onko muita, joilla ensimmäiset kuukautiset ovatkin olleet todella niukat? Minulla kun kahden ensimmäisen lapsen jälkeen mensut olivat sangen runsaat ja nyt on vain tiputellut pari päivää ja nyt ei sitten enää mitään...Tämä vuoto alkaa "pelottavasti" muistuttaa vuoden takaista, joka johtui istukan kiinnittymisestä :D Raskaustestiä en ole "uskaltanut" tehdä; ja ehkäisyäkin olemme käyttäneet, mutta eihän ne sataprosenttisia ole.
Aivan kuin minun tarinani.
Raskaustestejä kuitenkin vein 2 ja aina epämääräisiä. Vasta verinäyte osoitti etten ollut raskaana.

Yhteistyössä