Ensimmäinen sektiolla

Miten muilla on ollut jos ensimmäinen on syntynyt sektiolla, koska ei ole avautunut tarpeeksi, niin miten on ollut seuraavan laita? Itsellä olisi laskettu aika maaliskuussa ja ensimmäinen syntyi sektiolla ja olen miettinyt, että mikä todennäköisyys se on, että toinenkin syntyisi. Synnytystapa- arviointi on kyllä loppu kuusta, mutta oletan, että ehdottavat, että alateitse ensin.

mulla kävi esikoisen aikaan (poika nyt 3v) niin et avauduin 9cm!mut sit alko meneen kiinni päin,en tiiä mite se oli mahollista :eek: oisin halunnu synnyttää alateitse,mut minkäs teen...toinen syntyi 8kk sit ( tyttö ) ja kohdunsuu ei avautunut ku 3cm ja tietääkseni tehtiin hätäsectio kun vauvan sydänäänet alko heikentyä :( ,voi vaavi raukkaani,ei joutun oleen ku n.20min happikaapissa.niin ja ekka sectio tehtiin puudutuksessa ja ebiduraali oli myös,tokassa oli ebiduraali ja spinaalin oisivat laittanu,mut eivät löytäny kohtaa,ni joutuivat nukuttaan.ei ollu kivaa.molemmat viillot on vaakaan mulla,vatsa oli molemmista tosi kipeä.toisen jälk.ehkä kipeempi,en muista mite esikon aikaan oli :/ tokan jälk.oli kyl tosi kipeät vatsalihakset varmaa 3vko jos ei enempi..mut onnea synnytykseen!! :flower:

Yhteistyössä