Ensimmäinen ajatus, kun näet siivoojan työssään?

  • Viestiketjun aloittaja g
  • Ensimmäinen viesti
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ajattelen, ettei musta olisi niin rankaan työhön..ja samaan syssyyn mietin, miksi heille maksetaan ihan liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiian vähän palkkaa :(
:flower: Tämä lämmitti tämän sairaalassa työskentelevän laitoshuoltajan mieltä. :flower: :flower:

Niin ja muuten, tykkään työstäni tosi paljon, palkka voisi vaan tosiaan olla parempi, ja arvostuskin voisi olla korkeammalla. Onneksi sairaalassa tosin harvempi meikäläisiä väheksyy, ainakaan potilaat, ehkä jotkut sairaanhoitajat/lääkärit joskus, mutta enää harvassa ovat onneksi sellaisetkin, ainakin minun työpaikallani.

 
rasvie
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ajattelen että onkohan tuo opiskelija vai muuten vain ei ole muuta työtä löytänyt...
Mä olin siivoojana joskus ennen ensimmäistä lasta. Sen jälkeen opiskelin amk-tutkinnon itselleni, olen tehnyt pari vuotta alaani vastaavia töitä ja nyt olen hoitovapaalla toisesta lapsestani. Ja harkitsen paluuta siivoomaan :D Mä tykkäsin työstäni ja pidin siitä, että voisin töissä miettiä kotiasioita eikä toisinpäin. Mitä vastuullisempi työ, sitä enempi perhe kärsii :(

Että jotkut ihan VAPAAEHTOISESTI on siivoojina!
 
eräs sairaala-apulainen
Minä taas mietin kun siivoilen että mitä kaikki tuijottaa. Siis eihän se meidän työ nyt niin mielenkiitoiselta luulis näyttävän.Esim kun siivoan odotusaulaa tai mitä tahansa tilaa missä on ihmisiä huomaan että suurinosa tuijottaa jokaista liikettä.
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja eräs sairaala-apulainen:
Minä taas mietin kun siivoilen että mitä kaikki tuijottaa. Siis eihän se meidän työ nyt niin mielenkiitoiselta luulis näyttävän.Esim kun siivoan odotusaulaa tai mitä tahansa tilaa missä on ihmisiä huomaan että suurinosa tuijottaa jokaista liikettä.
Onkos teillä vielä nimike sairaala-apulainen? Meillä nimike on ollut jo kauan laitoshuoltaja.

Joo niin varmasti tuijottavat, itse en menisi mistään hinnasta yleisiin tiloihin, vaan mieluummin olen osastolla juuri tuon takia.

 

Yhteistyössä