sano noin vuoden päästä. itsellä tekee mieli välillä vaikka olen ollut ilman jo 5 vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja Niima:Luin kirjan Vihdoinkin vapaa tupakasta (Stumppaa tähän). Ja nyt onnistuu irtipääseminen
Varsinainen kannustaja taas, voi helvetti sentään.Alkuperäinen kirjoittaja bbs:sano noin vuoden päästä. itsellä tekee mieli välillä vaikka olen ollut ilman jo 5 vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja Niima:Luin kirjan Vihdoinkin vapaa tupakasta (Stumppaa tähän). Ja nyt onnistuu irtipääseminen
eikä mene sortuu huomenna viimeistään.Alkuperäinen kirjoittaja omnomnom:Varsinainen kannustaja taas, voi helvetti sentään.Alkuperäinen kirjoittaja bbs:sano noin vuoden päästä. itsellä tekee mieli välillä vaikka olen ollut ilman jo 5 vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja Niima:Luin kirjan Vihdoinkin vapaa tupakasta (Stumppaa tähän). Ja nyt onnistuu irtipääseminen
Tsemppiä, hyvin se menee!
Ei haittaa mitään vaikka sortuukin yhden polttamaan, ei sillä kokonaisuuden kannalta ole mitään väliä.Alkuperäinen kirjoittaja juu:eikä mene sortuu huomenna viimeistään.Alkuperäinen kirjoittaja omnomnom:Varsinainen kannustaja taas, voi helvetti sentään.Alkuperäinen kirjoittaja bbs:sano noin vuoden päästä. itsellä tekee mieli välillä vaikka olen ollut ilman jo 5 vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja Niima:Luin kirjan Vihdoinkin vapaa tupakasta (Stumppaa tähän). Ja nyt onnistuu irtipääseminen
no onhan jos lopettaa niin silloin lopettaa kokonaan. se on itsensä huijaamista tollasten yhden polttamiset.Alkuperäinen kirjoittaja omnomnom:Ei haittaa mitään vaikka sortuukin yhden polttamaan, ei sillä kokonaisuuden kannalta ole mitään väliä.Alkuperäinen kirjoittaja juu:eikä mene sortuu huomenna viimeistään.Alkuperäinen kirjoittaja omnomnom:Varsinainen kannustaja taas, voi helvetti sentään.Alkuperäinen kirjoittaja bbs:sano noin vuoden päästä. itsellä tekee mieli välillä vaikka olen ollut ilman jo 5 vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja Niima:Luin kirjan Vihdoinkin vapaa tupakasta (Stumppaa tähän). Ja nyt onnistuu irtipääseminen