T
Tietämätön
Vieras
Tyttöni 1v4kk on kävellyt nyt kaksi kuukautta. Hän kävelee ulkona sellaisilla lenkkareilla jotka ostimme Intersportista. Äitini kuitenkin sanoo että pitäisi ostaa ensiaskelkengät ettei jalka tykkää tollaisista kengistä.
Voiko tyttöni kävellä lenkkareillaan kun hyvin niillä kävelee vai pitääkö vielä ensikengät ostaa? Tyttöni ikäisillä lapsilla on ihan tavallisia kenkiä käytössä.
Voiko tyttöni kävellä lenkkareillaan kun hyvin niillä kävelee vai pitääkö vielä ensikengät ostaa? Tyttöni ikäisillä lapsilla on ihan tavallisia kenkiä käytössä.