ensiäidit hoi!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
jos jokin asia vaivaa 9-15.00 lapsesi takia. soita neuvolaan sietä saat tarkemmat ohjeet. täällä saatte vain tyhmiä vastauksia ettekä niitä oikeita vastauksia riippuu niin paljon ihmisistä jotka täällä on.

ja netistä saatte tietoa googlen avulla jos ei ole hätä tapaus!!!!
hätä tapaus on päivystys

täällä kukaan ei vastaa edes ehkä sun omiin oreisiisi vataukset saattaa olla juuri että sä kuolet, tai muuta vastaavaa eli älkää täällä kyselkö vaan ettikää netistä tietoa, soittakaa neuvolaan, päivystykseen tai lääkäriin

Ei kyllä google ole sen luotettavampi kuin tämä palsta, mistä sitä tietää kuinka viralliset tahot minkäkin sivun takana on.

Neuvolakaan ei aina tiedä kaikkea, joskus sieltäkin neuvotaan suorastaan väärin...

Kyllä minä ainakin olen tältä palstalta saanut hyviäkin neuvoja ja näkökulmia. On erilaisia mielipiteitä asioista, mutta ainahan asioilla on monta puolta.

Täällä varminta on kirjoittaa noille palstoille, minne on pakko rekisteröityä. Täällä mitäs nytissä ne enimmät hörhöt pyörivät.

ettei keskustelupalstalta saa kuin ihmisten mielipiteitä, ei siis oikeaa tietoa. Mun ei tulisi mieleenkään ottaa tosissaan täällä puhuttuja asioita, eli aloittaja ihan oikeessa!!

Esim. eilenkö se oli, kun joku tuore äiti kyseli, mitä tekee kun vauva on koko ajan rinnalla. Selvä tiheän imun kausi. Neuvolassa olisi saatettu sanoa, että anna vaan korviketta jos kerran maito ei riitä. Siis saatettu. Riippuu ihan neuvolatädistä. Täälläkin moni neuvoi niin, mutta sitten tuli vastauksia, joissa kerrottiin tiheän imun kaudesta, että pitäisi vain imettää,niin maidon tulo jatkuu. Ja vieläpä oltiin niin fiksuja, että tajuttiin ettei äiti jaksa miten pitkään tahansa, ja neuvottiin että jos et jaksa enää, anna sitten välillä korviketta imetyksen jälkeen että saat vähän aikaa levättyä.

Yhteistyössä