ensi yönä mä häivyn ja jätän mieheni ja lapseni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja venla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luu kurkkuun moisille vätyksille kun vain viisi kuukautta vauvaansa jaksaa vaikka vanhemmuus kestää läpi elämän. Aikuiset lapsetkin voi vielä tarvita neuvoa, apua, huolenpitoa. Uusavutonta marinaa, mulle kaikki heti nyt, vauvat sun muut. No nytpä en enää jaksa ja häivyn, tervemenoo

Ap tulee tänne apua hakemaan toivottomalta tuntuvaan tilanteeseen, ja te, täydelliset, pikku äityliinit, jotka luulette, että kaikkien elämä on yhtä mukavaa ja helppoa kuin teillä, rupeatte HAUKKUMAAN ja SYYLLISTÄMÄÄN äitiä, jolla ei mene niin hyvin kuin teillä!

Missä on empatia ja ystävällisyys toista kohtaan, kun sitä toinen tarvitsisi? Mä toivon ainakin sitä, että TEIDÄN omat lapsenne eivät tule yhtä tunnekylmiksi kuin äitinsä!

Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Missä on empatia ja ystävällisyys toista kohtaan, kun sitä toinen tarvitsisi? Mä toivon ainakin sitä, että TEIDÄN omat lapsenne eivät tule yhtä tunnekylmiksi kuin äitinsä!
Peesi.

AP. Hae apua itsellesi. Neuvolasta, sukulaisista, lääkäristä yms. Luultavasti sulla on paha masennus, jota et edes itse huomaa. Hae apua vielä kun pystyt!

Alkuperäinen kirjoittaja venla:
en kerta kaikkiaan enää jaksa olla yksin lapsen kanssa. rakastan poikaani ja miestäni todella paljon, mutta tarvitsen omaakin aikaa ja lomaa! jätän miehelle lapun, mutten kerro olin paikastani mitään. palaan takaisin jos palaan. tämä on oikea ratkaisu meille kaikille.

Yhtään teidän tilanteesta tietämättä en voi kuin todeta että ÄLÄ TEE SITÄ!!

SE voi tuntua hyvältä ratkaisulta, mutta sitä se ei ole.
Miehesi takuulla soittaa jollekin, kun on lappusi lukenut. Se joku voi soittaa sossulle ja sen jälkeen olette suurennuslasin alla koko perhe, mutta etenkin sinä.

Miehesi luonnetta tuntematta annan sellaisenkin varoituksen, että jos teillä on ollut jotai riitaa suhteessa, mies käyttää tätä takuulla sinua vastaan ja voi vaatia yksihuoltajuutta ja sinulle tapaamiskieltoa koska olet epäluotettava ja ennalta-arvaamaton äiti.

Jos äiti tarvitsee omaa aikaa, hän VAATII sitä mieheltään ja jos mies on niin ääliö ettei aikaa anna, nainen ottaa sen tavalla tai toisella!

Pyydä ystävää/naapuria/isovanhempia jne. katsomaan lasta teille kotiin niin pääset jonnekin yksin.
Ja tähän on turha tulla lässyttämään että mulla ei ole ketäääää...
KAIKILLA ON JOKU, kun vaan tekee sen eteen jotain!
Itse aikoinaan kävi lainaamassa naapurista sokeria ja kun huomasin, että tulin äidin kanssa juttuun, aloimme tutustua ja sitten pikku hiljaa sovimme lapse vaihtopäivistä, kun molemmat haluamme omaa aikaa!

Ihminen jolla on lapsia, OSAA hoitaa sinunki lastasi!!

Alkuperäinen kirjoittaja Hanna:
Anteeksi, mutta en ymmärrä sua. Olemme mieheni kanssa yrittäneet tuloksetta 2 vuotta lasta ja olleet syksystä lapsettomuushoidoissa. Tässä kuussakin on alkionsiirto. Maksan pelkästä toivosta. Tiedän, ettei maailman nälänhätääkään sillä poisteta, että heittäydytään syömättömiksi. En vain voi ymmärtää teitä väsyneitä. Tietäisitpä miten väsyttävää on kiusata itseään näillä hoidoilla!

Oletpa julma. Ymmärrän tuskasi, mutta ei lapsettomuus kuitenkaan oikeuta leikkimään marttyyria ja vähättelemään muiden ongelmia. Pystyisitkö toistamaan ylläolevan esimerkiksi vaikeasti vammaisen lapsen äidille?

Käyt hoidoissa vapaaehtoisesti etkä kuole, vaikka jättäisitkin ne väliin. Elämä voi olla ihan antoisaa lapsettomanakin. Jos kaipaat uutta perspektiiviä väsymykseen, lapsettomuuteen ja toivoon, niin käypä vierailulla naistenklinikan syöpäosastolla ja puhutaan sitten ongelmastasi uudelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Hanna:
Alkuperäinen kirjoittaja venla:
Alkuperäinen kirjoittaja ansku:
puhu miehellesi ja ja sano että sinä tarviit omaa aikaa.. soita neuvolaan ja pyydä apua. minkä ikäinen lapsenne on? ajattele lasta.

vauvamme on 5 kuukautta vanha.

Anteeksi, mutta en ymmärrä sua. Olemme mieheni kanssa yrittäneet tuloksetta 2 vuotta lasta ja olleet syksystä lapsettomuushoidoissa. Tässä kuussakin on alkionsiirto. Maksan pelkästä toivosta. Tiedän, ettei maailman nälänhätääkään sillä poisteta, että heittäydytään syömättömiksi. En vain voi ymmärtää teitä väsyneitä. Tietäisitpä miten väsyttävää on kiusata itseään näillä hoidoilla!

TÄMÄ ON TÄYSIN TURHAA..EI OLE AP:N VIKA ETTÄ TE ETTE SAA LASTA!!!!!!!!!!!!!

Yhteistyössä