Ensi yö sitten telttamajoituksessa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei enää muista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei enää muista

Vieras
Nyt se vasta jysähti meille että tarvitsee laittaa teltta pihaan pystyyn. Enpä ole nukkunut teltassa vuosiin. Tuntuu jo vaikealta miettiä mitä laittaa päälle että ei olisi kuuma tai kylmä... Makuupussitkin ovat mökillä joten talvipeittojen alla nukutaan. Onneksi ei ole sentään luvattu kovin kylmää yötä. Ja aamuaurinko sitten paistaa meidät varmaan ajoissa hereille. Saapi nähdä kauanko tuo 8-v jaksaa intoilla teltasta...
 
Eli pakko ei ole?

Itsekin muistan lapsuudesta, että teltassa oli kiva nukkua. Käytiin monesti Suomen leirintäalueet läpi telttamajoituksella ja kivaa oli. Oikeata kesäloma tunnelmaa.
 
[QUOTE="vieras";23918799]Eli pakko ei ole?

Itsekin muistan lapsuudesta, että teltassa oli kiva nukkua. Käytiin monesti Suomen leirintäalueet läpi telttamajoituksella ja kivaa oli. Oikeata kesäloma tunnelmaa.[/QUOTE]

Tajusin nyt vasta että ei todellakaan meitä ole yön selkään ajettu. Ainoastaan pojalle syttyi kova kipinä telttamajoitukseen. Huomaan tulleeni vanhaksi kun pohdin kovaa alustaa jossa ensi pitää viettää ja kaipaan jo nyt omaa sänkyäni. Mutta eiköhän sen kestä... toivottavasti...
 
[QUOTE="alkup";23918838]Tajusin nyt vasta että ei todellakaan meitä ole yön selkään ajettu. Ainoastaan pojalle syttyi kova kipinä telttamajoitukseen. Huomaan tulleeni vanhaksi kun pohdin kovaa alustaa jossa ensi pitää viettää ja kaipaan jo nyt omaa sänkyäni. Mutta eiköhän sen kestä... toivottavasti...[/QUOTE]

Voit kertoa pojalle iltasaduksi vaikkapa Bodomin murhista, joiden vuosipäivä onkin sopivasti tänään 5.6..

"Bodominjärven murhat on Suomen rikoshistorian tunnetuimpia tapauksia. Helluntaina 5. kesäkuuta 1960 espoolaisen Bodominjärven rannalla telttaretkellä olleet kaksi 15-vuotiasta tyttöä ja 18-vuotias poika surmattiin heidän nukkuessaan teltassaan murskaamalla heidän kallonsa lyömällä todennäköisesti isolla kivellä. Seurueeseen kuulunut 18-vuotias neljäs nuori löytyi teltan päältä pahoin loukkaantuneena. Surmateot jäivät tuolloin selvittämättä laajasta tutkinnasta huolimatta."
 
[QUOTE="Nisse";23918882]Voit kertoa pojalle iltasaduksi vaikkapa Bodomin murhista, joiden vuosipäivä onkin sopivasti tänään 5.6..

"Bodominjärven murhat on Suomen rikoshistorian tunnetuimpia tapauksia. Helluntaina 5. kesäkuuta 1960 espoolaisen Bodominjärven rannalla telttaretkellä olleet kaksi 15-vuotiasta tyttöä ja 18-vuotias poika surmattiin heidän nukkuessaan teltassaan murskaamalla heidän kallonsa lyömällä todennäköisesti isolla kivellä. Seurueeseen kuulunut 18-vuotias neljäs nuori löytyi teltan päältä pahoin loukkaantuneena. Surmateot jäivät tuolloin selvittämättä laajasta tutkinnasta huolimatta."[/QUOTE]

Taitaa tulla pitkä ja hikinen yö. Missä päin asutte?
 
[QUOTE="Nisse";23918882]Voit kertoa pojalle iltasaduksi vaikkapa Bodomin murhista, joiden vuosipäivä onkin sopivasti tänään 5.6..[/QUOTE]

Hyvän telttailupäivän olette valinneet. Hui.
 

Yhteistyössä