E
ei enää muista
Vieras
Nyt se vasta jysähti meille että tarvitsee laittaa teltta pihaan pystyyn. Enpä ole nukkunut teltassa vuosiin. Tuntuu jo vaikealta miettiä mitä laittaa päälle että ei olisi kuuma tai kylmä... Makuupussitkin ovat mökillä joten talvipeittojen alla nukutaan. Onneksi ei ole sentään luvattu kovin kylmää yötä. Ja aamuaurinko sitten paistaa meidät varmaan ajoissa hereille. Saapi nähdä kauanko tuo 8-v jaksaa intoilla teltasta...