ja olen surffannut näitä keskustelupalstoja pitkään. Itselläni on neljä lasta; 6v kaksospojat, 3v tyttö ja juuri konttaamaan oppinut kohta 6kk poika. Olen uraäiti (josta kärsin syyllisyyttä), kuitenkin olen parhaani tehnyt lasteni eteen omien valintojeni mukaan. Eikä minulla ole oikeutta arvostella muiden valintoja. Toki voin sanoa arvostavani ja hattua nostan joillekin äideille heidän valinnoistaan.
En vain välillä voi olla kommentoimatta joitakin juttuja, jotka särähtävät korviini. Näillä palstoilla unohdetaan, että lapset ovat yksilöitä vauvasta alkaen, ovat eri kokoisia ja oppivat asioita eri tahtiin. (olemmehan me aikuisetkin eri kokoisia, emmekä osaa samoja asioita.) Tietysti omasta kullannupustaan ajattelee aina parasta... :heart:
En vain välillä voi olla kommentoimatta joitakin juttuja, jotka särähtävät korviini. Näillä palstoilla unohdetaan, että lapset ovat yksilöitä vauvasta alkaen, ovat eri kokoisia ja oppivat asioita eri tahtiin. (olemmehan me aikuisetkin eri kokoisia, emmekä osaa samoja asioita.) Tietysti omasta kullannupustaan ajattelee aina parasta... :heart: