A
ap
Vieras
Ok, no problemAlkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:Voi niitä ylemmyydentuntoisia mulkoilijoita, kun heidän sisällään on vain paljon katkeruutta ja tyhjyyttä.
Joskus mietin, että mistä se katkeruus tulee... Kasvatus, ystävät, onko jokin huono kokemus jne? Ja eikö se ole raskasta ahdistua noissa määrin toisista ihmisistä. Kun nykyaikana ulkomaalaisia ei voi välttyä näkemästä katukuvassa.
Jaa-a. Ei aavistustakaan. Mä sain samantyylisen mulkaisun eilen ja ensimmäinen veikkaus syyksi oli se että olen ulkomaalainen (asumme mieheni kotimaassa). Usein kyllä ensireaktio minua kohtaan on täällä positiivista, mutta joskus on noita nokanvartta pitkin katselijoitakin.
Saako kysyä, että missä maassa asut? Kun me olemme käyneet Intiassa niin suhtautuminen on 80%:sti positiivista.
Saa kysyä, mut en vastaa(koitan pitää jotain tunnistamattomuus suojaa yllä täällä). Intiassa tosin ei asuta, siellä kyllä länkkäreitä rakastetaan, tiedän
![]()
![]()
Täälläkin on suuriltaosin suhtautuminen positiivista, todella harvassa tuollaiset tapaukset kuten eilen. Ihan toisin kuin mieheeni suhtautuminen Suomessa...