Kyllä. Sinulla on mahdollisuus lähteä uudelle tielle. Mutta se ei kannata.Alkuperäinen kirjoittaja Ensimmäinen kriisi;26740682:Selviämmekö mieheni kanssa tästä kriisistä? Meillä on pitkä yhteinen historia ja nyt ensimmäinen vakavampi kriisi. Näkyykö tulevaisuudessani nykyinen mieheni vai löydänkö uuden?
Blaah, en juo viiniä eikä juo mieskään, mieheni on kalju.Kdfd, Näen punaista. Viinilasin, ruusut tulevat jotenkin mieleen. Ne eivät liity tulevaisuuteen. Jotenkin nykyhetkeen? Myös tummat lyhyet hiukset näen.
Näen vain sisälläsi jotain? oletko joutunut kokemaan jotain todella kamalaa? Näen myös vaalean pellavapään.Alkuperäinen kirjoittaja Päärynäinen;26740683:Ennustapa mulle koska saadaan toinen lapsi.
Olisiko se isäsi?Blaah, en juo viiniä eikä juo mieskään, mieheni on kalju.
En ole ikinä häntä nähnyt, eli tuskinOlisiko se isäsi?
Et ole. Näen laivat. Merelle töihin? vai matkaako kauemmas etsimään jotain.Mitä näet tulevaisuudessani, olenko työtön kauan ? kuka minulle soitti..
Joulukuussa näen jotain, mutta se ei ole raskaustesti. Myös maaliskuu tulee mieleen. Tuskin kuitenkaan syntymä?Entä milloin mä saan toisen lapsen?
Vaikeampia sairasteluja, mutta ei lopullista. Metsä. Saatko apua luonnosta?Kertoisitko mitä näet minun tilanteestani? Miten sairastelu ja vaikeudet?
Ei lopullinen diagnoosi. Muttei kannata pelätä.Poika on viime kuukausina ollut kokoajan sairaana, onko tämä nyt saatu viimeisin diagnoosi lopullinen?
Entäs sitten kun anoppi on lapsilta udellut, et onko meille haikara tulossa? Niin onkos meille nyt mahdollisesti tapahtunut joku onnellnen vahinko vai onko kolmatta lasta edes tulossa koskaan?
Jos mä raskaudun joulukuussa ja maaliskuussa teen raskaustestinJoulukuussa näen jotain, mutta se ei ole raskaustesti. Myös maaliskuu tulee mieleen. Tuskin kuitenkaan syntymä?
Ok. Mies haluaa erota, mutta näin ei siis käy?Kyllä. Sinulla on mahdollisuus lähteä uudelle tielle. Mutta se ei kannata.
Ei kannata luovuttaa. Mieleeni tuli vahvasti pistelyn tunne.Jos mä raskaudun joulukuussa ja maaliskuussa teen raskaustestin