ennustetaan : venäjä valloittaa suomen

• Viestiketjun aloittaja hihhuli hei
  • Ensimmäinen viesti
hihhuli hei
uskovaisilla on ollut nyt tihenevässä määrin näitä profetioita venäjän hyökkäyksestä. nettikin on niitä pullollaan . meidän paikkakunnalta on uskovaiset ihmiset muuttaneet pois koska ne uskoo että nää ennustukset toteutuu ja itä ja pohjoissuomi valloitetaan, ja suomi jaetaan kahtia. uskotteko tähän, näihin uskovaisten profetioihin..??

"vieras"
Mulla on ihan hirveet sotatraumat, vaikka olen syntynyt 70-luvulla! Joten tuollanen uhkakuva/ennustus aiheuttaa mulle jo pelkkänä ajatuksena kylmänväreet ja saa niskakarvat pystyyn, mutta ihan tosissani en usko.

nii mutta
mutta ajatelkaa kolkytluvulla ihmisiä jotka manasivat sotaa ym valloituksia pidettiin pipipäinä ja hulluina idiootteina ja sitten tapahtuikin kuitenkin aivan hirveitä..eli koskaan ei tiiä mitä tapahtuuu.. maailmanjohtajat on arvaamattomia

ps. en oikeesti usko et mitää tapahtuu mut who knows

taasko
mutta ajatelkaa kolkytluvulla ihmisiä jotka manasivat sotaa ym valloituksia pidettiin pipipäinä ja hulluina idiootteina ja sitten tapahtuikin kuitenkin aivan hirveitä..eli koskaan ei tiiä mitä tapahtuuu.. maailmanjohtajat on arvaamattomia

ps. en oikeesti usko et mitää tapahtuu mut who knows
Eurooppa on nykyään poliittisesti täysin erilainen alue kuin 30-luvulla, joten aika ontuva rinnastus.

kröhöm
Tuolloinkaan uskovaiset eivät tainneet olla se ykkösjengi hiffaamaan, missä mennään. Joissain piireissä tuota kakkosnumeroista sotaa osattiin odottaa kymmenen vuotta ennen kuin se puhkesi.

Yhteistyössä