ennustan!

äiti 44v
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja tähti:
Ennustit minulle kerran oikein lapseni sukupuolen ja synnytysajankohdan, kun olin raskaana. Luotan siis sinuun. Nyt haluaisin kysyä, järjestyykö asiamme tässä kaupungissa, jossa olemme? Saammeko mieheni kanssa työasiamme kuntoon täällä?
no muuttoa en kyllä näe.
Minä näen ja vieläpä kaksi muuttoautoa! Taitaa ero teille tulla :(
 
äiti 44v
Alkuperäinen kirjoittaja Jepulis:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja Jepulis:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja Jepulis:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja Jepulis:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja Jepulis:
Miten meidän talon kanssa käy? Saadaanko se kuntoon?
katto vai?
Emme tiedä missä vika on. Ehkä osaat kertoa? Näätkö jotain katosta?
onko teillä vanha talo? avoin vintti? peltikatto?
Peltikatto on, talo on n. 30 vuotta vanha. Ei vinttiä.
nii mut sellanen välikatto. millasta vikaa talossa on?
Joo, on siinä välikatto ja sit vesikatto. Täällä haisee oudolta emmekä tiedä mistä se haju tulee. Kaikki on tutkittu moneen kertaan ja remontoitukin, kuivaa on. Ei pitäis olla hometta tms.
onko siel välikatol käyty kattoo?
On käyty, pari kohtaa siellä kaipais kohennusta mutta ei mitään hälyyttävää pitäis olla. Aistitko siellä olevan vikaa?
Siellä mätänee ruumis ja lisäksi kasvaa sädesientä! Tuikatkaa tuleen koko talo ja paetkaa henkenne edestä!
 
äiti 44v
Alkuperäinen kirjoittaja 23:
Hei, näetkö mitään minun lähitulevaisuudestani? :)
Näen että sinulla on finnejä! Hirveästi finnejä! Tai voi ne olla jotain muitakin näppylöitä. Oletko vesirokon sairastanut? jos olet niin laaja-alainen vyöruusu tulee myös kyseeseen :( :(
 
äiti 44v
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä tyttö:
hei, onpas jännittävä ketju! mulla on sulle pulma ratkottavana :p voitammeko aviomieheni kanssa isyys-jutun?
Se riippuu ihan siitä kuka on isä. Ja isä on hän jonka siittiö hedelmöitti munasolun. Jos sinulla ei ollut kovin isoa liutaa miehiä samassa kierrossa niin on mahkuja voittaakin.
 
äiti 44v
Alkuperäinen kirjoittaja Ammuvainaa:
Alkuperäinen kirjoittaja MadMaggie:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammuvainaa:
Miltä näyttää mun tilanne työrintamalla tänä vuonna?
Sen nyt osaa "ennustaa" taviskin... siellä navetassa kykit. :whistle: :xmas: B)
En mä ole kykkinyt siellä enää muutamaan vuoteen :eek: Pitääkö mun nyt ruveta taas kykkimään, kun ei siel oo enää lehmiäkään??? :eek:
Voihan sitä silti kyykkiä. Maailma näyttää kyykkyperspektiivistä ihan toiselta kuin seisaaltaan ja eiköhän vain tuo kyykkyasento edistä suolentoimintaakin :)

Ja kyllä se aina tämän tietokoneella kykkimisen voittaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammuvainaa:
Alkuperäinen kirjoittaja MadMaggie:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammuvainaa:
Miltä näyttää mun tilanne työrintamalla tänä vuonna?
Sen nyt osaa "ennustaa" taviskin... siellä navetassa kykit. :whistle: :xmas: B)
En mä ole kykkinyt siellä enää muutamaan vuoteen :eek: Pitääkö mun nyt ruveta taas kykkimään, kun ei siel oo enää lehmiäkään??? :eek:
No, jestas, rupeet vetämään lypsy- & kananhoitokursseja ja kykit siellä loppuelämäs....
 
äiti 44v
Huomautan tähän väliin että minä EN ole mikään ennustaja, ennustaminen on saatanasta. Minun "ennustukseni" ovat hetken mielijohteesta. Sekun paskaa ajankulukseni jauhan. Joskus voi tietysti paskakin pläjähtää oikeaan osoitteeseen.
 
äiti 44v
Alkuperäinen kirjoittaja MadMaggie:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammuvainaa:
Alkuperäinen kirjoittaja MadMaggie:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammuvainaa:
Miltä näyttää mun tilanne työrintamalla tänä vuonna?
Sen nyt osaa "ennustaa" taviskin... siellä navetassa kykit. :whistle: :xmas: B)
En mä ole kykkinyt siellä enää muutamaan vuoteen :eek: Pitääkö mun nyt ruveta taas kykkimään, kun ei siel oo enää lehmiäkään??? :eek:
No, jestas, rupeet vetämään lypsy- & kananhoitokursseja ja kykit siellä loppuelämäs....
Luonnonkansatkin kykkivät ikänsä eikä heillä olekaan hartiat lysyssä ja kyttyrää selässä! Kannattaa kykkiä (paitsi tietsikalla) vaikkei pakko olisikaan!
 
äiti 44v
Alkuperäinen kirjoittaja kerrokerro:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja kerrokerro:
Alkuperäinen kirjoittaja kerrokerro:
meneekö tämä raskaus loppuun asti hyvin vai tuleeko keskenmeno? koska lapsi syntyy ja kumpaa sukupuolta hän on?
nostan
menee hyvin. raskausaika on tosin vaivalloinen. poika.
näetkö tässä alkuraskaudessa jo jotian ongelmia?
Näen. Äidillä alkaa psyyke pettää. Kyselee ohjeita ja tiedustelee mahdollisia raskausajan ongelmia ennuseukoilta sensijaan, että kysyisi neuvolasta tai äitipolilta!
 
äiti 44v
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
hei, nyt täytyy lepuuttaa päätä, kun alkaa särkemään. vastailen vaikka huomenna niihin joihin en ole vielä vastannut. =)
Ei tarvii. Minun päätäni ei särje enää ja minä annoin jo niille paremmat vastaukset kuin sinä ikinä särkipäines! Asiakkaat ovat siis tyydytetyt.
 
äiti 44v
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja kerrokerro:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja kerrokerro:
Alkuperäinen kirjoittaja kerrokerro:
meneekö tämä raskaus loppuun asti hyvin vai tuleeko keskenmeno? koska lapsi syntyy ja kumpaa sukupuolta hän on?
nostan
menee hyvin. raskausaika on tosin vaivalloinen. poika.
näetkö tässä alkuraskaudessa jo jotian ongelmia?
pahoinvointia ja suurta väsymystä.
Pitääkin olla oikea megaluokan ennustaja että arvaa ALKURASKAUDESSA esiintyvän väsymystä ja pahoinvointia. Eri asia sitten onko nuo mitään ONGELMIA!? NORMAALEJA RASKAUSOIREITAHAN NUO OVAT!
 
äiti 44v
Alkuperäinen kirjoittaja tähti:
Voitko vielä kertoa, näetkö tulevaisuuden työpaikkaani? Kenen kanssa työskentelen.. lasten, vanhusten tms..?
Hohhoijaa, mitä väliä. Niin tylsät tulevaisuudennäkymät että en jaksa edes tarkemmin katsoa! :(
 
äiti 44v
Alkuperäinen kirjoittaja Jepulis:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja Jepulis:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja Jepulis:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja Jepulis:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja Jepulis:
Miten meidän talon kanssa käy? Saadaanko se kuntoon?
katto vai?
Emme tiedä missä vika on. Ehkä osaat kertoa? Näätkö jotain katosta?
onko teillä vanha talo? avoin vintti? peltikatto?
Peltikatto on, talo on n. 30 vuotta vanha. Ei vinttiä.
nii mut sellanen välikatto. millasta vikaa talossa on?
Joo, on siinä välikatto ja sit vesikatto. Täällä haisee oudolta emmekä tiedä mistä se haju tulee. Kaikki on tutkittu moneen kertaan ja remontoitukin, kuivaa on. Ei pitäis olla hometta tms.
onko siel välikatol käyty kattoo?
On käyty, pari kohtaa siellä kaipais kohennusta mutta ei mitään hälyyttävää pitäis olla. Aistitko siellä olevan vikaa?
Käykääs nyt vielä kerta kiellon päälle. Käy ihan voimistelusta tuollainen kiikkuminen. Ja sitten poltatte se ohjeiden mukaan.
 
äiti 44v
Alkuperäinen kirjoittaja kerrokerro:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja kerrokerro:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja kerrokerro:
Alkuperäinen kirjoittaja kerrokerro:
meneekö tämä raskaus loppuun asti hyvin vai tuleeko keskenmeno? koska lapsi syntyy ja kumpaa sukupuolta hän on?
nostan
menee hyvin. raskausaika on tosin vaivalloinen. poika.
näetkö tässä alkuraskaudessa jo jotian ongelmia?
pahoinvointia ja suurta väsymystä.


kiitos.. tässä vain on kamalat verenvuodot ollut ja tietoa ei todellakaan miten tässä käy:(
Verenvuoto on aina yök ja kukapa sitä tietää miten käy vaikkei vertakaan vuotaisi. Elämässä on riskinsä, raskaudessa eritoten.
 
äiti 44v
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:
Tämä ois vielä todella tärkeää.. Mistä ohtuu, että sukulais lapsi sairastelee niin paljon? Ei kai ole mitään vakavampaa taustalla?
Viekää nyt idiootit lapsi lääkäriin. Tai huostaanotto sille kyllä parempi olisi jos koko suku on noin heihei-porukkaa!
 

Yhteistyössä