Sinulla ei ole kusitulehdusta vaan olet raskaana. onnittelut.onko minulla virtsatietulehdus ja onko pissakoe onnistunut?
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mites mun käy mun ihastuksen suhteen? :heart:
sinulle tulee poika ja ikävä kyllä menee yli lasketun ajan. mutta älä huoli 12 pvänä se h-hetki koittaa.Alkuperäinen kirjoittaja äiti X:Tuleeko mulle tyttö vai poika? Minä päivänä se syntyy? Mulla nyt la 9.10
kyllä kannattaa. jos nyt jäät luvatta pois töistä, niin kyllä' se potkun paikka on, ja kyllä sinä sitten tiedät kuinka käy.Alkuperäinen kirjoittaja juuli:kannattaako lähteä töihin?
Kiitos! Mulla on ihan poika olo.Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:sinulle tulee poika ja ikävä kyllä menee yli lasketun ajan. mutta älä huoli 12 pvänä se h-hetki koittaa.Alkuperäinen kirjoittaja äiti X:Tuleeko mulle tyttö vai poika? Minä päivänä se syntyy? Mulla nyt la 9.10
Paras ennustus ikinä Kiitän.Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:kyllä kannattaa. jos nyt jäät luvatta pois töistä, niin kyllä' se potkun paikka on, ja kyllä sinä sitten tiedät kuinka käy.Alkuperäinen kirjoittaja juuli:kannattaako lähteä töihin?
no riipuu onko nainen vai mies. naiset on sen verran kieroja ettei niiden kanssa hyvin voi käydä. jos tuo on mies niin kuumana se sinuun käy, mutta esitä kylmää, se vetää miehiä puoleen.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mites mun käy mun ihastuksen suhteen? :heart:
kiitos se oliskin toivottu raskaus...Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Sinulla ei ole kusitulehdusta vaan olet raskaana. onnittelut.onko minulla virtsatietulehdus ja onko pissakoe onnistunut?
näen kristallipallosta, että saat olla aika paljon yksin ihanien lastesi kanssa. vaikeaa se toki on mutta jos kärsivällisesti jaksat kantaa vastuusi niin on onni teillä myöden.Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Ennustatko mulle mitä parisuhteelle kuuluu tulevaisuudessa?
Alkuperäinen kirjoittaja Viears:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mites mun käy mun ihastuksen suhteen? :heart:
Entä mulle rakastuksen?
kyllä menee, kunhan otat rennosti ja nautit hetkistä jolloin saat syödä ja mässätä. mutta rajansa silläkin. älä rullaluistele raskausaikana, se voi olla kovinkin vaarallinen harrastus, mutta kävely ja uiminen on mieltä piristävää ja tekee hyvän olon.Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Meneekö mun raskaus hyvin loppuun saakka??
MULLE JÄI KANS VASTAAMATTA!!!!Alkuperäinen kirjoittaja utelias:miten meidän perheelle käy syksyllä?