Ennustan muutamalle

  • Viestiketjun aloittaja akka
  • Ensimmäinen viesti
akka
Olen aloittelija, kaipaan hieman vielä harjoitusta, mutta olen mielestäni jo hyvässä vauhdissa.

Kerro ikäsi, lempinumerosi ja väri, sekä mihin kysymykseen tahdot minun katsovan korteista vastauksen.
 
akka
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
27v nro 26, turkoosi ja montako lasta tulen elämäni aikana saamaan? :D
Näen että olet tällähetkellä tilanteeseesi tyytyväinen, hieman ehkä myös sterssaantunut. Koet olosi hiljalleen helpottuneeksi etkä kaipaa lähiaikoina lisää paineita. Näen että lapsi lukumääräsi on 2.
 
Alkuperäinen kirjoittaja akka:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
27v nro 26, turkoosi ja montako lasta tulen elämäni aikana saamaan? :D
Näen että olet tällähetkellä tilanteeseesi tyytyväinen, hieman ehkä myös sterssaantunut. Koet olosi hiljalleen helpottuneeksi etkä kaipaa lähiaikoina lisää paineita. Näen että lapsi lukumääräsi on 2.

:eek: :LOL: No en mä kyllä ole ajatellut lapsistani luopua ja niitä on jo nyt yli 2 :D
 
akka
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
28v. lempinumero on 1 ja väri on musta ja tulevaisuudesta kiinnostaa lähinnä työ ja rakkaus asiat....
Työsi on tällähetkellä mahtipontista, koet olevasi hyvässä vauhdissa. Ei kuitenkaan suuria muutoksia lähitulevaisuudessa ja työ on vakaata. Rakkaus näyttää alakuloiselta, ei kuitenkaan mitään järisyttävää. Koet tulleesi hylätyksi, mutta aika antaa teille uuden mahdollisuuden oppia toisistanne lisää.
 
pinkki
Alkuperäinen kirjoittaja akka:
Olen aloittelija, kaipaan hieman vielä harjoitusta, mutta olen mielestäni jo hyvässä vauhdissa.

Kerro ikäsi, lempinumerosi ja väri, sekä mihin kysymykseen tahdot minun katsovan korteista vastauksen.
39 nainen olen, lempinumero 8, vaalea(npunainen) sellainen ja haluan tietää tulee ero lapseni isästä.
 
akka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
36v. numero 8 ja väri lila. Kestääkö nykyinen rakkauteni tämän miehen kanssa?
Teillä on omat ongelmanne, sinä olet hyvin sulkeutunut. Tunnen että miehesi välittää sinusta kovasti, mutta ei osaa pukea ajatuksia sanoiksi. Sinä taasen toivot liikoja. Anna rakkauden edetä hiljalleen ja koettakaa löytää se yhteinen aarre, joka löytyy tulevaisuudesta.
 

Yhteistyössä