Ennustan 3 ensimmäiselle

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
minä
Olen hidas kirjoittamaan vaikka näinkin tämän ekana;D Olisi hienoa jos katsoisit mun parisuhteen tulevaisuuden ja saanko töitä lähiaikoina? Minkälaista työtä ja viihdynkö siinä? Onko työ jota jo hain?

Pimun äiti
Joutaakohan ennää mulle...? Mä tahtosin niin tietää, että mikä juttu on tää mun työ- homma? Siis saanko mä ennää koskaan mitään hommii vai kuseeko ne aina tähän mahdottomuuteen?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja fy:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja fy:
Sulla on itselläsikin näitä kykyjä. Mitä haluaisit tietää?
kykyjä ei ole ja haluaisin tietää työelämästäni. Onko alanvaihto edessä ja jos on, niin milloin?
En näe sinulle alanvaihtoa. Pysyt samalla alalla, oikeastaan en näe sinulla mitään työtä tällä hetkellä, kodin ulkopuolista työtä. Sinulla on voimakas tunne-elämä, anna itsesi elää se. Nyt olet kovin kova, etkä halua näyttää edes lähimmillesi omaa sisintäsi. Kehityt ihmisenä kun annat omille estoillesi periksi ja näytät sisimpäsi.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Kerro, sinulla on jokin suru. Mitä haluat tietää
Miten minun suhde tulee jatkumaan ja mikä on tulevaisuus?

Sinusta tuli todella lämmin olo. Olet herttainen ihminen ja 2 lastakin sinun elämääsi on koskettanut. Suhde on hyvä, kunhan jompikumpi osaa joustaa riitatilanteissa. Näen, että sinä osaat kyllä naputtaa liiankin kanssa. Suhde onnistuu, jos osaat tehdä kompromisseja ja niellä oman ylpeytesi silloinkin, kun se sinusta tuntuisi pahalta. En tiedä miksi, mutta nimetöntäni alkoi koskemaan tätä kirjoittaessa.

äiti
Kerro, sinulla on jokin suru. Mitä haluat tietää
Miten minun suhde tulee jatkumaan ja mikä on tulevaisuus?

Sinusta tuli todella lämmin olo. Olet herttainen ihminen ja 2 lastakin sinun elämääsi on koskettanut. Suhde on hyvä, kunhan jompikumpi osaa joustaa riitatilanteissa. Näen, että sinä osaat kyllä naputtaa liiankin kanssa. Suhde onnistuu, jos osaat tehdä kompromisseja ja niellä oman ylpeytesi silloinkin, kun se sinusta tuntuisi pahalta. En tiedä miksi, mutta nimetöntäni alkoi koskemaan tätä kirjoittaessa.
Kiitos todella paljon. Kyllä osu ja uppos. Nyt taas jaksan ja jatkan siitä mihin tähtäsinkin. Tuo on niin totta.

Yhteistyössä