Sulla on itselläsikin näitä kykyjä. Mitä haluaisit tietää?Alkuperäinen kirjoittaja fy:hep!
kykyjä ei ole ja haluaisin tietää työelämästäni. Onko alanvaihto edessä ja jos on, niin milloin?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sulla on itselläsikin näitä kykyjä. Mitä haluaisit tietää?Alkuperäinen kirjoittaja fy:hep!
Kerro, sinulla on jokin suru. Mitä haluat tietääAlkuperäinen kirjoittaja äiti:
Sulla tuntuu olevan kaikki asiat tällä hetkellä ok, mutta kerro mitä haluat tietää.Alkuperäinen kirjoittaja ehtikö:mulle
Miten minun suhde tulee jatkumaan ja mikä on tulevaisuus?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kerro, sinulla on jokin suru. Mitä haluat tietääAlkuperäinen kirjoittaja äiti:
En näe sinulle alanvaihtoa. Pysyt samalla alalla, oikeastaan en näe sinulla mitään työtä tällä hetkellä, kodin ulkopuolista työtä. Sinulla on voimakas tunne-elämä, anna itsesi elää se. Nyt olet kovin kova, etkä halua näyttää edes lähimmillesi omaa sisintäsi. Kehityt ihmisenä kun annat omille estoillesi periksi ja näytät sisimpäsi.Alkuperäinen kirjoittaja fy:kykyjä ei ole ja haluaisin tietää työelämästäni. Onko alanvaihto edessä ja jos on, niin milloin?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sulla on itselläsikin näitä kykyjä. Mitä haluaisit tietää?Alkuperäinen kirjoittaja fy:hep!
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Miten minun suhde tulee jatkumaan ja mikä on tulevaisuus?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kerro, sinulla on jokin suru. Mitä haluat tietääAlkuperäinen kirjoittaja äiti:
Kiitos todella paljon. Kyllä osu ja uppos. Nyt taas jaksan ja jatkan siitä mihin tähtäsinkin. Tuo on niin totta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Miten minun suhde tulee jatkumaan ja mikä on tulevaisuus?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kerro, sinulla on jokin suru. Mitä haluat tietääAlkuperäinen kirjoittaja äiti:
Sinusta tuli todella lämmin olo. Olet herttainen ihminen ja 2 lastakin sinun elämääsi on koskettanut. Suhde on hyvä, kunhan jompikumpi osaa joustaa riitatilanteissa. Näen, että sinä osaat kyllä naputtaa liiankin kanssa. Suhde onnistuu, jos osaat tehdä kompromisseja ja niellä oman ylpeytesi silloinkin, kun se sinusta tuntuisi pahalta. En tiedä miksi, mutta nimetöntäni alkoi koskemaan tätä kirjoittaessa.