Ennustajista/selvännäkijöistä ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma80

Vieras
Olen kaman epäileväinen ennustajia kohtaan, nyt kuitenkin olisin kiinnostunut itsekkin ihan kokeilemaan moista. Onko kellään tiedossa ketään "luotettavaa" ennustajaa, siis tarkoitan ettei niitä höpö höpö lehti huijareita. Jos on niin olisi kiva kuulla ja jos on yhteystietoja niin vielä paremoi. Kiitos!!

Lahdesta tiedän yhden, jonka luona kävin kolmisen vuotta sitten (sain sinne kaveriltani "lahjakortin"). Yllättävän hyvin se "arvaili" kaikenlaista, joten voisin käydä siellä uudestaankin ihan uteliaisuuttani... Vaikka en muuten uskokaan ennustajiin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:
Lahdesta tiedän yhden, jonka luona kävin kolmisen vuotta sitten (sain sinne kaveriltani "lahjakortin"). Yllättävän hyvin se "arvaili" kaikenlaista, joten voisin käydä siellä uudestaankin ihan uteliaisuuttani... Vaikka en muuten uskokaan ennustajiin. :)

Muistatko millä kadulla tämä ennustaja asuu?

Ite kävin viime lokakuussa Porissa "paikallisella" ennustajalla, jonka numeron sain kaverilta. Yllättävän paljon hänen näkemiään asioita on tapahtunut. Osa on tapahtunut kyllä eri ihmiselle, eli jos hän näki jtkn tapahtuvan miehen veljelle, se tapahtuikin mun veljelle. Vakaa aikomus on käydä uudelleen ihan lähiaikoina, kunhan saan hänet puhelimella kiinni...vaikea tavoittaa. Eikä maksa kuin 20 euroa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nirppurotta harmaana:
Ite kävin viime lokakuussa Porissa "paikallisella" ennustajalla, jonka numeron sain kaverilta. Yllättävän paljon hänen näkemiään asioita on tapahtunut. Osa on tapahtunut kyllä eri ihmiselle, eli jos hän näki jtkn tapahtuvan miehen veljelle, se tapahtuikin mun veljelle. Vakaa aikomus on käydä uudelleen ihan lähiaikoina, kunhan saan hänet puhelimella kiinni...vaikea tavoittaa. Eikä maksa kuin 20 euroa :)

Hei! voiko tälle henkilölle soittaa? vai pitääkö käydä paikanpäällä? kun itse asun oulussa

Pasilassa ottaa vastaan Pirjo Mäkinen. Todella hyvä. Kuvaili tarkasti sekä mennyttä että nykyistä, joten ne kun tietää itsekin niin osaa luottaa että on pätevä. Se mitä hän näki tulevasta jotain on jo tapahtunutkin ja loppua odotan innolla :)

Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö:
Pasilassa ottaa vastaan Pirjo Mäkinen. Todella hyvä. Kuvaili tarkasti sekä mennyttä että nykyistä, joten ne kun tietää itsekin niin osaa luottaa että on pätevä. Se mitä hän näki tulevasta jotain on jo tapahtunutkin ja loppua odotan innolla :)

Kovasti kiinnostaisi...

Alkuperäinen kirjoittaja mamma80:

Hei! voiko tälle henkilölle soittaa? vai pitääkö käydä paikanpäällä? kun itse asun oulussa

Mä en itseasiassa tiedä, tekeekö ennustuksia puhelimessa.....paikan päällä on aina kaikki käyneet. Korteista katsoo.

Multa se sama eukko otti 25 euroa ja mitään ei oo viä tapahtunu, mitä se sano. Keskikesän "isommat pippalot" oli sit ilmeisesti hautajaiset, joita en ihan kutsuisi "pippaloiksi".Mun mielestä huuhaata koko juttu. Vois ihan rehellisesti sanoo, jos ei nää tulevaan kaikilla.
Myöskään eräälle ystävälleni ei nähnyt mitään.Selitteli niitänäitä, eikä mikään ole hänellekään pitänyt paikkaansa, itseasiassa päinvastoin on käynyt, mitä sanoi.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä