Ennustaja ennusti minulle todella huonoa elämää, jos hyvin käy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nea"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nea"

Vieras
En ymmärrä edes tuota koko lausetta.

Mutta olen täysin murskana ja pettynyt nytten... :'(

Kamppailen jo muutenkin vakavien ongelmien kanssa. Mun perhe on hajanainen ja siellä ei oo asiat ollu hyvin vuosikausiin, koulukiusaamista, vakavia psyykkisiä ongelmia ja kuolema ajatuksia, yksinäisyyttä.............................................

EN MINÄ OIKEASTI JAKSA ENÄÄ PASKAA.

Kiitos vain LadyBridalle, kun vei mun yöunet ja tälläkin hetkellä varmaan langettelee jotain kirouksia mun päälle!!

Saapahan nähdä saanko unta edes koko yönä. :( olen kovasti odottanut nimittäin että tästä vuodesta lähtisi hyvä vaihde mun elämälle.

Eikös tuo "ennustaja" jo paljastanut kyseisessä ketjussaan, että käytti näiden "ennustusten" tekemiseen nettioraakkelia? Luitko edes muiden saamia vastauksia? Vitsillähän tuo näytti heittävän.

Ja vielä näin lopuksi... Itse kuulutan sitä medialukutaitoa... Täälläkin palstalla näitä "ennustajia" näyttää olevan harva se ilta. Miksi ihmeessä kukaan näihin uskoo? Siinä saa hieman syyttää itseään.

Et tietysti pystykään vaikuttamaan kaikkiin asioihin, mutta hyvin hyvin moneen asian pystyt. Voit vaikuttaa sun kotiin, työhön, koulutukseen, perheeseen, terveyteen, ihmissuhteisiin, asenteeseen jne.

Eikös tuo "ennustaja" jo paljastanut kyseisessä ketjussaan, että käytti näiden "ennustusten" tekemiseen nettioraakkelia? Luitko edes muiden saamia vastauksia? Vitsillähän tuo näytti heittävän.

Ja vielä näin lopuksi... Itse kuulutan sitä medialukutaitoa... Täälläkin palstalla näitä "ennustajia" näyttää olevan harva se ilta. Miksi ihmeessä kukaan näihin uskoo? Siinä saa hieman syyttää itseään.

Itse oon kokeillu vitsillä kanssa joskus sitä netti oraakkelia ja ihan pöljiä vastauksiahan siltä saa.

Vittu kun täällä ihmiset ei tajua että tolla ennustusjutulla kun ne kusettaa toisia kun voi olla ihmisiä joilla on oikeesti myöskin vakavia elämäntilanteita!!!!!!!!!!

Ja ehkä pitäs syyttää itteäänki, mie oon vaan niin herkäs tilassa kun oo tullu muuta kun paskaa... et mie oon kyllästyny nielemään tollasta pienintäki sanomaa. :(

[QUOTE="Nea";27938305]En ymmärrä edes tuota koko lausetta.

Mutta olen täysin murskana ja pettynyt nytten... :'(

Kamppailen jo muutenkin vakavien ongelmien kanssa. Mun perhe on hajanainen ja siellä ei oo asiat ollu hyvin vuosikausiin, koulukiusaamista, vakavia psyykkisiä ongelmia ja kuolema ajatuksia, yksinäisyyttä.............................................

EN MINÄ OIKEASTI JAKSA ENÄÄ PASKAA.

Kiitos vain LadyBridalle, kun vei mun yöunet ja tälläkin hetkellä varmaan langettelee jotain kirouksia mun päälle!!

Saapahan nähdä saanko unta edes koko yönä. :( olen kovasti odottanut nimittäin että tästä vuodesta lähtisi hyvä vaihde mun elämälle.[/QUOTE]

Voi hyvä ihminen, älä nyt usko hänen "ennustuksiinsa":O

Tästä vuodesta tulee hyvä jos tahdot&uskot niin(ja yrität):kiss:

[QUOTE="vieras";27938348]Et tietysti pystykään vaikuttamaan kaikkiin asioihin, mutta hyvin hyvin moneen asian pystyt. Voit vaikuttaa sun kotiin, työhön, koulutukseen, perheeseen, terveyteen, ihmissuhteisiin, asenteeseen jne.[/QUOTE]

... mutta kun ei näköjään mene.

Mutta tahtoisin että menisi.

[QUOTE="Nea";27938353]... mutta kun ei näköjään mene.

Mutta tahtoisin että menisi.[/QUOTE]

Sit pitää vaan yrittää uudelleen ja uudelleen, välillä tulee sitä itteensä niskaan, mut siitä huolimatta jatketaan eteenpäin ni kyl se jossain vaiheessa hyväksi muuttuu. Ja jos on liian vaikeeta tehdä noille asioille jotain niin sitten ihan ensimmäiseksi lääkäriin ja terapiaan hoitamaan pää kuntoon.

[QUOTE="Heh";27938359]"Todella huonoa elämää, jos hyvin käy". Tuohan on niin heitto tuo lause, kuin vain olla voi :D En nyt muista, että missä televisiosarjassa tuota on jauhettu...[/QUOTE]

:D

[QUOTE="vieras";27938362]Sit pitää vaan yrittää uudelleen ja uudelleen, välillä tulee sitä itteensä niskaan, mut siitä huolimatta jatketaan eteenpäin ni kyl se jossain vaiheessa hyväksi muuttuu. Ja jos on liian vaikeeta tehdä noille asioille jotain niin sitten ihan ensimmäiseksi lääkäriin ja terapiaan hoitamaan pää kuntoon.[/QUOTE]

Et tuntunu et oon vihdoin saanu elämän jo ainakin osittain omiin käsiini. :)

vaatii vaan vielä niin paljon, paljon, paljon ponnisteluja...

[QUOTE="Nea";27938365]Et tuntunu et oon vihdoin saanu elämän jo ainakin osittain omiin käsiini. :)

vaatii vaan vielä niin paljon, paljon, paljon ponnisteluja...[/QUOTE]

Nauti niistä hyvistä asioista ja ime niistä voimaa jatkaa ponnisteluja :)

[QUOTE="Nea";27938365]Et tuntunu et oon vihdoin saanu elämän jo ainakin osittain omiin käsiini. :)

vaatii vaan vielä niin paljon, paljon, paljon ponnisteluja...[/QUOTE]

No niin, siinäs näet:heart:..ja kyllä vanha sanonta "kyllä sinne risukasaanhin se aurinkoinen vielä paistaa"..pitää kuule hyvin paikkansa:)
..ei niin huonoa, ettei edes pikkasen jotahin hyvääkin.

..itselläni oli elämässä vuosia takaperin todella, todella raskas vaihe(lapsen sairaus)..tuntui, että taakan alla vaan lyyhistyy, ei jaksa millään:ashamed:..vaan jaksoin kumminhin, jostain vaan se voima tuli:)..sinullehin sitä laitan:hug:

Viimeksi muokattu:
Ennustajat ovat huijareita, joita kiinnostaa enemmän raha, jota heille syydät kuin sinun mielenterveytesi. Ihan ensimmmäinen muutos kohti parempaa olisi se, että hylkäät tuollaiset huijarit elämästäsi ja päätät nousta itse oman elämäsi kapelimestariksi. Oli millainen tausta tahansa, ihminen voi vaikuttaa omaan elämäänsä huikealla tavalla, kun vaan osaa jättää menneet menneeksi ja tarttua tulevaan.

No voi herranjumala.

Kyllä elämästäsi tulee varmasti huono, kun ennustaja niin sanoi. Kannattaa asennoituakin niin, edesauttaa satavarmasti huonoa elämää!

Vai oikein ennustaja.. *pyörittelee päätä* :D

No niin, siinäs näet:heart:..ja kyllä vanha sanonta "kyllä sinne risukasaanhin se aurinkoinen vielä paistaa"..pitää kuule hyvin paikkansa:)
..ei niin huonoa, ettei edes pikkasen jotahin hyvääkin.

..itselläni oli elämässä vuosia takaperin todella, todella raskas vaihe(lapsen sairaus)..tuntui, että taakan alla vaan lyyhistyy, ei jaksa millään:ashamed:..vaan jaksoin kumminhin, jostain vaan se voima tuli:)..sinullehin sitä laitan:hug:

:)

Yhteistyössä