Mulla on toinen lapsi tulossa, suppareita tullut säännöllisesti viikosta 12 alkaen. On myös tuota painon tunnetta, "kuin vauva kurkkis" kohdunsuulta. Mulle sanotaan koko ajan kätilön luona, et älä stressaa, ovat ihan normaaleja, etenkin uudelleen synnyttäjällä kuuluvat asiaan. Painon tuntu johtuu siitä, et kohtu ja vauva siirtyvät alemmaksi (ja siitä voi seurata myös niitä ah niin ihania liitoskipuja, kun elimistö tekee lantioon lisää tilaa...)
Oireista huolimatta mulle ei oo vieläkään tehty gynen tutkimuksia... vauva on kyllä ultrattu ja kasvaa ja voi hyvin. Viikkoja on 19+.
Katotaan, millanen stressaaminen alkaa kun n.1,5kk päästä muutetaan takas Suomeen, siellä kun stressataan ihan joka asiasta ja ollaan niin kamalan varovaisia... tottakai raskaana olleessa on hyvä olla tarkkana äidin ja vauvan hyvinvoinnista, mut välillä kun näitä juttuja kuuntelee/lukee, ni tuntuu vähän liioittelulta... enkä nyt väitä, etteikö saikut tulis tarpeeks, tottakai jos supparit avaa paikkoja, täytyy ottaa tosi varovasti!