Ennenaikaiset supistukset -------> PLV

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vastausta kaipaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vastausta kaipaava

Vieras
Jos on ennenaikaisia supistuksia, ja terkkari käskee sen takia viedä pissanäytteen, niin mitä siitä silloin katsotaan? Tulehdustako? Voiko se aiheuttaa supistuksia?

Pissatulehdus voi aiheuttaa suppareita. Kolmannessa raskaudessa oli kivuttomat tiheästi tulevat supparit reisana ja viljelyssä löytyi tulehdus. Antibioottikuuriin loppui supparitkin

minulle iski suppareita ihan alkuraskaudessa jo, johtu klamydiasta! No supparit jatku ja jatku, no minulle oli hiivasienitulehdus, no pari kk meni hyvin...no sitten minulle iski pissatulehdus ja suppareita tuli...No sain antibioottikuurin ja siitä sitten taas tuli hiivasienitulehdus ja suppareita tuli ja olin auki 2-3cm pelkäsivät että tulee liian aikaisin mutta nyt rv 36 ja ei oo tulehduksia eikä suppareita!

Miltä noi kivuttomat supistukset tuntuu? Kun just sitä kyselin tuossa toisessa ketjussa. Mulla on ollut maha koko ajan kovana ja pinkeänä, joten mahan kovettumisesta en sitä tunne. Kun mulla tuntuu aika ajoin sellaisia nipistyksiä tuolla jalkovälissä, niin onko ne supistuksia? Lisäksi oon menossa tänään antamaan näytettä, kun kutittaa ja tuntuu että olis hiiva tms. Niin onkohan noi mun nippailut sit tulehduksen aiheuttamia supistuksia? Mulla menossa rv 36.

Alkuperäinen kirjoittaja juttis:
Miltä noi kivuttomat supistukset tuntuu? Kun just sitä kyselin tuossa toisessa ketjussa. Mulla on ollut maha koko ajan kovana ja pinkeänä, joten mahan kovettumisesta en sitä tunne. Kun mulla tuntuu aika ajoin sellaisia nipistyksiä tuolla jalkovälissä, niin onko ne supistuksia? Lisäksi oon menossa tänään antamaan näytettä, kun kutittaa ja tuntuu että olis hiiva tms. Niin onkohan noi mun nippailut sit tulehduksen aiheuttamia supistuksia? Mulla menossa rv 36.

Minulla tuntu viikosta 35 asti nipistelyö/polton tunnetta alapäässä, mutta taisi olla kun vauva painaa päätä alaspäin ja touhuu siellä. minulla myös nivuset tosi kipeänä, lantio löystynyt! Ja supistuksia tulee jatkuvasti, alkaa ylävatsasta ja menee ihan kovaksi, joskus on jopa vaikee hengittää, ne on ihan norm. harjoitus.suppareita. Sitten kun ne supistukset kestää n.40-60sek, ja samalla poltontunne alavatsassa tai selässä niin ne rupee olee jo ennakoivia supistuksia :9 Toivottavsti tästä nyt oli hieman apua...

Yhteistyössä