Ennen kuin menen nukkumaan,niin..mitä mieltä olet minusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
Vähän yksinkertainen ja lapsellinen, hieman epävarma ja puolustuskannalla, sellainen vähän harmiton hissukka joka tahtoo olla jotenkin cool ja tärkeä.

Just tämmönen ja kauhee päteminen, lähinnä naurettavaa.

Eikös se ole kiva,että teillä on hauskaa jos olen niin naurettava ;)

Noi jos oikeella sanalla sanois niin " säälittävä ".

Sääli on sairaus.

Arvasin että sanot tuon, mutta tais kolahtaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
Vähän yksinkertainen ja lapsellinen, hieman epävarma ja puolustuskannalla, sellainen vähän harmiton hissukka joka tahtoo olla jotenkin cool ja tärkeä.

Just tämmönen ja kauhee päteminen, lähinnä naurettavaa.

Eikös se ole kiva,että teillä on hauskaa jos olen niin naurettava ;)

Noi jos oikeella sanalla sanois niin " säälittävä ".

Sääli on sairaus.

Arvasin että sanot tuon, mutta tais kolahtaa.

Ei muhun ole mikään kolahtanut.

Siis mitä sä saat tästä ketjusta? Kerro mulle? Onhan sun saatava tästä jotain fiilistä ja se on musta tosi outoa ja kummallista - sekä säälittävää. Miten sä jaksat käyttää torstai-iltaasi vastailemalla täällä jokaiseen kommenttiin jotain tosi humoristista ja vitsikästä tai nasevaa hymilöllä varustettuna? En vaan tajua. Eikö olisi paljon mukavampi puhua vaikka raskausasioita, elokuvista, tv-ohjelmista, ruokaohjeista kuin susta?

Jos sä olet se teini, joka rutisi miehestään täällä jatkuvalla syötöllä, uhkaili erolla kun mies ei suostunut jossain bileissä halailemaan sua muiden nähden, niin aika epävarma ja nuori ilmeisesti olet? Yksi palstan wannabe-Savannoista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos sä olet se teini, joka rutisi miehestään täällä jatkuvalla syötöllä, uhkaili erolla kun mies ei suostunut jossain bileissä halailemaan sua muiden nähden, niin aika epävarma ja nuori ilmeisesti olet? Yksi palstan wannabe-Savannoista.

En taida olla kyllä ihan sama henkilö :xmas:

Uusimmat

Yhteistyössä