ennakkoluuloista....

Alkuperäinen kirjoittaja :
stadissa (helsingissä) asuvat muualta muuttaneet ovat itsekeskeisiä ja huonosti käyttäytyviä. Aidot Helsinkiläiset fiksuja ja normaaleja. Suuri osa helsingissä asuvia on alun perin muualla syntyneitä. Stadilainen tunnistaa toisen stadilaisen juuri siitä syystä. Tosin on myös fiksuja perusihmisiä muuallakin.
Aidot stadilaiset ovat mukavia *ne jotka tunnen* mutta taytyy sanoa etta he ovat vahan hemmoteltuja paskiaisia koska ovat asuneet maan parhaassa kaupungissa ihan automaattisesti eika heidan ole tarvinnut nahda vaivaa nauttiakseen Itameren tyttaren rennosta ilmapiirista. Pidan siis alkuperaishelsinkilaisia hemmoteltuina.
 
Porilainen
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Porilaiset ovat leveitä ja raumalaiset saavat hyppiä Porissakin silloilta.
Miten niin. Ei raumalaiset voi mihkään sieltä lähteä kun toisella puolella on meri ja toisella pori !
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bishkek Drama Theater:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Millaisia ovat sitten Espoolaiset? B)
Itse olen auton tuoma espoolainen vuodesta 1990. Olen tormannyt taalla vain harvoihin alkuperaisiin ja ne joihin olen ovat olleet fiksuja ja filmaattisia maailmankansalaisia =)
hmmm.. mä olen alkuperäinen. Ja fiksu ennenkaikkea. Tuosta maailmankansalaisesta en ole niinkään varma :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bishkek Drama Theater:
Alkuperäinen kirjoittaja :
stadissa (helsingissä) asuvat muualta muuttaneet ovat itsekeskeisiä ja huonosti käyttäytyviä. Aidot Helsinkiläiset fiksuja ja normaaleja. Suuri osa helsingissä asuvia on alun perin muualla syntyneitä. Stadilainen tunnistaa toisen stadilaisen juuri siitä syystä. Tosin on myös fiksuja perusihmisiä muuallakin.
Aidot stadilaiset ovat mukavia *ne jotka tunnen* mutta taytyy sanoa etta he ovat vahan hemmoteltuja paskiaisia koska ovat asuneet maan parhaassa kaupungissa ihan automaattisesti eika heidan ole tarvinnut nahda vaivaa nauttiakseen Itameren tyttaren rennosta ilmapiirista. Pidan siis alkuperaishelsinkilaisia hemmoteltuina.
heh, voihan sekin olla totta.
 

Yhteistyössä