Ennätyspitkä Jälkivuoto (***ällövaroitus****)..näitä taas

Heissan!

Ajattelinpas kysäistä teiltä mahtaako kellään olla vastaavaa tai onko joskus ollut vastaavaa tilannetta...

Eli synnytyksestäni on reilu 4kk synnytystapana kiireellinen sektio. Pitkittyneen synnytyksen vuoksi minulla alkoivat myös tulehdusarvot nousta ja sainkin lievän kohtutulehduksen joka hoidettiin sairaalassa suonensisäisesti ja jatkettiin kotona 10 päivää.

Jälkivuoto tottakai taukosi jälkitarkastukseen mennessä ja lääkärin mielestä kaikki ok!


Minulle ei ole kuumetta, ei aristusta,ei kipuja ei pahanhajuista vuotoa..ainoastaan hämärä tummanruskea vuoto vaivaa. Tätä vuotelua on nyt ollut miten sattuu synnytyksestä asti eli vuotaa pari päivää ruskeaa tuhrua, sitten taas viikon tauko vähän vaaleanpunaista vuotoa ja taas tauko ja sama toistuu...olen ihan ymmälläni MITÄ TÄMÄ ON?!!!!


Aika tk:hon on vetämässä, mutta ajattelin kysäistä josko olisi kohtalotovereita..tämä on yli rasittavaa!:headwall:

Kiitos etukäteen vastanneille :flower:
 
Mulla samanlaisia vuotoja, niin ajattelin vastata. Eli huomenna 3 kk synnytyksestä ja edelleen vuotelee. Jälkivuotoa oli 6vk ja 2vk:n tauko, kunnes alkoi nää oudot vuotelut. Nyt on kuukauden aikan ollut 3 erillistä vuotoa. Kestää monta paivää aina kerrallaan. Vuoto ei ole kovinkaan runsasta, ei ollenkaan menkkamaista. Ei koske mihinkään, ehkä jonkun verran selkä on silloin kipeä. Huomenna on aika ultraan, saa nähdä löytyykö sieltä vastaus.

Olisi kiva tietää mikä alkuperäisellä aiheutti vuodon.
 

Yhteistyössä