Enmpä olisi ikuna uskonut tekeväni tälläsitä aloitusta,mutta pakko

Eli sain eilen possulenssu rokotteen,heti aamusta. Voiko ne oireet tulla vasta tänä iltana? Äsken alko paleltamaan,mittasin kuumeen,vaikkei kuumeinen olo. Oli 37.8 vahvat antibiootit menossa joten mikään bakteeri tulehdus ei voi olla. Mietin että voiko tää johtua rokotteeesta,kun tänään koko päivän ollut ihan ihmeellinen olo. Kuivaa yskää on muttei mitään muuta,mietinkin nyt että onko tuo tauti iskemässä;vai johtuuko rokotteesta. Täällä kuitenkin tuota lenssua liikkeellä. Ei oo yhtään kipeä olo,vain tuo lämpö.
 
veiras
Mulle nousi lämpö kanssa vasta vuorokauden jälkeen rokotteesta. päätä alkoi särkeä ja jäseniä kolotti kamalasti. Tänään ei lämpöä enää mutta olo hieman väsy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
En osaa tuoho sanoo, mut onks viel voimas ensviikon treffailu jos ei kumpikaa kipeäksi tuu? :D
tietty on...pitkin juuri viikonlopun aikana viestittää sulle! En mä usko että kipeäksi nyt oon tulossa...Olis mulla nyt jotain muutakin oireita. Kopkopkop ollaan yhteydessa ja sovitaan aika.

Yskä mulla on ollut jo monta viikoa,nyt vaan muuttunut sellaseski kurkkua kutittavaksi.

Eikö tuossa itse taudissa tuu heti muutakin kuin kuume? joka tosin oli vähän nousussa. Mutta kun ei ole yhtään mitään muuta kuin tuo kuume.
 
Alkuperäinen kirjoittaja aatumaria08:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
En osaa tuoho sanoo, mut onks viel voimas ensviikon treffailu jos ei kumpikaa kipeäksi tuu? :D
tietty on...pitkin juuri viikonlopun aikana viestittää sulle! En mä usko että kipeäksi nyt oon tulossa...Olis mulla nyt jotain muutakin oireita. Kopkopkop ollaan yhteydessa ja sovitaan aika.

Yskä mulla on ollut jo monta viikoa,nyt vaan muuttunut sellaseski kurkkua kutittavaksi.

Eikö tuossa itse taudissa tuu heti muutakin kuin kuume? joka tosin oli vähän nousussa. Mutta kun ei ole yhtään mitään muuta kuin tuo kuume.
Mä oon käsittäny et sen voi sairastaa kuumeettomanakin... Meillä maanantaina neuvola muutoin ei mitää. viestitellää nii katotaa mihi päädytään =)
 

Yhteistyössä