Enkös ollutkin kerrankin kiltti??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PROVO

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
5 411
0
36
Meille vaihtui yhteen kämppään uudet vuokralaiset, ensimmäiseen omaan kämppään muuttaneet nuoripari, jotain 17 ja 19-vuotiaat. Poika on tosi rehdin ja jämäkän oloinen, tyttö varmaan myös :)

Siivosivat sen kämpän, kun edellinen asukas oli jättänyt sen tosi sotkuiseksi, josta ex-vuokralainen siis maksoi heille 100e, sovitusti.

Luvattiin maksaa tarpeet jos kunnostavat kämppää eli vähennetään tämän kuun vuokrasta maalit yms. tilpehöörit.

Nyt sitten kun laskettiin mitä heille jää tältä kuulta maksaa annoin vielä 20e alennusta vaivanpalkasta, sanoin että käykää vaikka syömäss sillä rahalla =)

Olivat tosi happyina ja eipähän tule heti negatiivista kuvaa vuokralla-asumisesta heille =)

Voi kun olit kiltti =) :flower:

...toivottavasti sit kans osoittautuvat rehdeiksi ja reiluiksi, ettei kostaudu jälkeenpäin :whistle: .

Ei vais, eivätpähän levitä sanaa kammottavasti vuokraemännästä eteenpäin.

b015.gif

olit tosi kiltti, tuollaisia vuokranantajia on tosi harvassa, meillä on sellaiset vuokranantajat, ovat ihania ihmisiä molemmat, mulla on täällä lupa tehdä pieniä remontteja ja ostella kaikkea kivaa mikä omaa silmää miellyttää ja viihdyn tässä tosi hyvin, en lähde kulumallakaan tästä jos vaan tulevaisuudessa on vara maksaa tästä kun nuorempikin muuttaa pois kotoa, olisi sitten ainakin tilaa tuleville lapsenlapsille yöpyä mummon luona

Olit kiltti. Toivottavasti ei kostaudu. Minäkin olen aina ollut kiltti vuokranantaja, mutta vuokralaisilta ei mitään kiitosta ole herunut. Enää en olekaan niin kiltti!

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
=) toivottavasti kiltteydestä on jotain hyötyä. Minulla kaikki on mennyt aivan persiilleen kun olen ollut kiltti. :/

No, miepä olin vapaaehtoisesti kiltti - eivät he mitään odottaneet :)

Minulta jos joku alkaa vaatimalla vaatimaan jotain, niin saamatta jää...

Voin sanoa vuokralaisen puolelta että tuollainen käytös vuokranantajalta on kyllä todella ihanaa =) Itse ollaan saatu vastaavaa kohtelua yhdeltä vuokranantajalta ja siinä asunnossa oli kamalan mukavaa asua.

Yhteistyössä