Melkoisen hyvä pointti...Miksi siis rattaissa pitäminen samanlaisessa asennossa olisi haitaksi, mutta sitterissä muka saa pitää?
Melkoisen hyvä pointti...Miksi siis rattaissa pitäminen samanlaisessa asennossa olisi haitaksi, mutta sitterissä muka saa pitää?
No miten tuo oikein auttaa siihen, että lapsi haluaa nähdä ympärillee? Tuskin pari senttiä siihen riittää...Ei ole puoli-istuva vaan ehkä pari senttiä koholla selkänoja...
Voihan vauva oleilla vielä hetken vaunuissakin kun kyllä sitä kasvunvaraa vielä on, mutta potkii vaan itsensä aina ylöspäin siellä
Paremmissa sittereissä vauvan saa ihan täysin vaaka-tasoonkin, mutta suurin ero on kyllä se, että vaunut ovat yleensä huomattavasti leveämmän kuin sitteri ja pohja tasainen, niin että vauva heiluu kun ei osaa itseään vielä tukea, kun taas sitterissä vauva pysyy kankaan tekemässä pussissa aloillaan.Miksi siis rattaissa pitäminen samanlaisessa asennossa olisi haitaksi, mutta sitterissä muka saa pitää?
Jos saat selän tuettua, niin sitten. Mut mä en laittais, jos jää silleen notkolle se kohta.Eli voin laittaa hiukan enemmän koholle jos vuoraan rattaat niin, että ei ole sitä ns kulmakohtaa?
Ja siis en korkealle mutta esin 5cm?
Eli vauva on suorassa mutta...no silleen vinosti pystyssä
Arvatenkin kyse on esikoisestani
Mun edellisissa vaunuissa luki:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen;22051620:vähän ehkä ot mutta mulla on kahdet rattaat joissa molemmissa suomen- ja ruotsinkielisessä käyttöohjeessa lukee että ne on tarkoitettu 6kk ikäisestä ylöspäin ja espanjan sekä englannin kielisessä ohjeessa sanotaan että käyvät syntymästä asti.