enkö olekaan raskaana ? :(

viera.s
Kyllä mulla on ainakin tässä ketjussa koko ajan olleet kellonajat oikein. Enkä kyllä muutenkaan ole koskaan mitään poikkeamaa huomannut, viime kuukausina kuitenkin aika paljon täällä pyörinyt. Onko se heitto sitten vaan rekisteröityneillä?

En siis usko.
 
Kyllä mulla on ainakin tässä ketjussa koko ajan olleet kellonajat oikein. Enkä kyllä muutenkaan ole koskaan mitään poikkeamaa huomannut, viime kuukausina kuitenkin aika paljon täällä pyörinyt. Onko se heitto sitten vaan rekisteröityneillä?

En siis usko.
kyllä minullakin on kellonajat oikein, eli johtuu jostain muusta asiasta. naureskelin noille "kertoo ultran tuloksen puoli tuntia ennen kuin on käynyt, minulla se viesti näkyi kyllä 19:jotain...
 
"hmm"
[QUOTE="vieras.";29718118]jos olisit jo noin pitkällä niin tuo ensimmäinen testi olisi näyttänyt vahvempia viivoja, joten ei mene läpi ;)[/QUOTE]

Mä en saanu halpistestiin ikinä tota vahvempaa viivaa, en edes viikolla 10! Clearblue tosin näytti mulla jo selkeetä plussaa kp 26 eli 2 päivää ajoissa...
 
Edelleen raskaana
Ilmeisesti kenenkään muun mielestä ei ole outoa rynnätä ultraan, jos menkat on pari päivää myöhässä ja raskaustissä on joku hitu väriä??? Yleensä sinne mennään paljon myöhemmin (tulee aika kalliiksi tuo vauvakuume,jos joka kuussa maksaa 150 € "raskaustestistä")
 
"kahden tytön äiti"
Onnea ap! Tasan vuosi sitten minäkin tein testin ja nyt tuossa lattialla leikkii 4 kk tyttö. Kevät ja kesä on ihanaa aikaa odottaa ja sitten, kun kääntyy syksyksi ja päivät hämärtyy, niin vauva syntyy.
 

Yhteistyössä