enkö olekaan raskaana ? :(

yuii
En kommentoi raskautta,mutta mun netti näyttää täällä kirjoitetut viestit tunnin myöhemmin. Siis jos kirjoittaa juuri OIKEASTI klo 19.23 niin se näyttääkin täällä 18.23... oon ainakin omista viesteistä sen huomannut
 
hok
[QUOTE="Minni";29718541]Minä kirjoitin yllä olevan viestin 21.01 ja tuossa näkyy 21.01 viestin lähetysaikana :D Mitä ihmettä te oikein sekoilette[/QUOTE]

Joskus ennenmuinoin oli niin että mustilla meni palstakello eri ajassa kuin harmailla, en tiiä meneekö enää.

Tosin sillä ei ole mitään merkitystä, koska haluan nähdä sen superihmisen joka illalla tekee ajanvarauksen, saa sen, menee ultraan lääkäriin.. ja tadaaa... kaikki tämä 20-minuutissa.
Oli se kello sitten 18 jotain tai 19 jotain, niin tuo ei onnistu.

Juu, ei mee läpi
 
"V ieras"
Hyvinhän 20 min ehtii yksityisellä ultraan. Ei jonotusta, ja ultraamisessa ei kauaa mene. Ja esim. mulla on tohon terveystalolle n. 500 metriä matkaa, että matkaankaan ei välttämättä kauaa mene.

Ja kyllä tuo testi tuolla ekalla sivulla oli selvä plussa!
 
ggggg
Tän palstan kellomerkintöihin ei kannata luottaa, jos te uudet ette sitä tienneet.

Jossai vaiheessa se viel oli niin, et mustilla rekisteröity eri aika mitä rekkaamattomilla...


Mut jos joku ei näe, nii ap:n eka viestihän on 12:48.

Ja aplle onneksi olkoon ultrakuulumisista <3
 
Onnea aapeelle :flower:

Mikä vittu näitä ihmisiä täällä oikeesti vaivaa? Ei vaan voi tajuta..

Ja joo, mullakin on puhelin aina mukana ja kirjoittelen usein palstalle muualtakin kuin kotoa :headwall:

Onks kaikesta pakko aina vääntää jotain draamaa?
Mua ei uskottu kun en laittanut raskaustestistä kuvaa palstalle :LOL:
aapee laittoi kuvan, mutta ei uskottu kun palstaili heti ultran jälkeen :O
Ootte te aikamoisia...
 
"..."
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29718849:
Onnea aapeelle :flower:

Mikä vittu näitä ihmisiä täällä oikeesti vaivaa? Ei vaan voi tajuta..

Ja joo, mullakin on puhelin aina mukana ja kirjoittelen usein palstalle muualtakin kuin kotoa :headwall:

Onks kaikesta pakko aina vääntää jotain draamaa?
Mua ei uskottu kun en laittanut raskaustestistä kuvaa palstalle :LOL:
aapee laittoi kuvan, mutta ei uskottu kun palstaili heti ultran jälkeen :O
Ootte te aikamoisia...
Ei, kun ei uskottu koska kertoi tuloksen 37 min ennen ultra-aikaa. Mut ilmeisesti palstan kello on väärässä joidenkin viestien kohdalla. Onnea ap: lle!
 

Yhteistyössä