enkö olekaan raskaana ? :(

"vieras."
Vaikuttaa valitettavasti siltä ettet ole raskaana.
Ihan hyvin ap voi olla raskaana, joko ovulaatio on ollut myöhemmin tai sitten testi nk. maanantaikappale.

Itsellä kävi sillain että First Signalin kasettimallin testi näytti selvää plussaa kun menkat oli jo viikon olleet tulematta. Varmistin seuraavana päivänä tuloksen CB:n digillä, no tyylipuhdas ei raskaana -tekstihän siihen paukahti.

Odottelin vielä tokan viikon, niin sitten CB näytti toivotuksen raskaana -tuloksen. Nyt on jo rv. 34+3 menossa. :)
 
Mulla meni tollanen kesken vuosi sitten.. Kaks päivää anto haaleeta plussaa ja Sitte kolmantena ei enään mitään.. Sitte alkoi vuodot
Miusta tuo on selvä plussa -mut miun tekemät ekat testit onkin ollut osa sellasia seiso silmät ristissä ja katso valoa vasten,siinä on punaista-versioita. Eihän sillä viivan tummuudella ole vaikutusta, jos siinä väriä on.
 
viisasteliat
Mulla on näyttänyt aina vain nuita vaaleita viivoja, jopa rv21, kun tein liuskatestin (kaveri aprillas sillä miestäsä). Että ei kaikkien kanssa päde just ne samat hommat.

Ja musta toi on selkeä positiivinen :)
 
"Lukutoukka"
[QUOTE="vieras.";29718118]jos olisit jo noin pitkällä niin tuo ensimmäinen testi olisi näyttänyt vahvempia viivoja, joten ei mene läpi ;)[/QUOTE]

Ja kuin nii? Mä testasin huvikseni vielä viikol 8 tai 9 ja viiva oli haaleampi kuin eka minkä testasin 4+1.
 
"jeo"
Mulla oli viikoilla 7-8 hyvin haaleta viivat kun tein monta testiä, ei kovin erottuva, mutta punaiseksi tunnistettava. Clearblue näytti muistaakseni paljon vähemmän kuin mitä oikeasti oli. Yksikään ei ollut vahva ja selkeä viiva.
 
vierasss
[QUOTE="vieras.";29718164]aika erikoista että sä olet 23minuutissa kerinnyt varata ajan ja käydä siellä ultrassa ja sit tulla vielä kotiin kirjoittamaan tänne :D[/QUOTE]

niimpä :D huutonaurua ! ap on vähän tyhmä!
 
[QUOTE="vieras.";29718118]jos olisit jo noin pitkällä niin tuo ensimmäinen testi olisi näyttänyt vahvempia viivoja, joten ei mene läpi ;)[/QUOTE]

Tai sit ei -mie tein useamman testin, ja vielä viikolla 9 viiva ei ollut kovin tumma, mutta selvästi erottuva. ultrassa sit siirrettiin vielä laskettua aikaa taaksepäin, eli se oletettu vko 9 olikin jo 10+4.
 

Yhteistyössä