enkö olekaan raskaana ? :(

Jos Davidin raskaustesti antoi selkeän plussan mutta clearblue digital sanoo ei raskaana niin kumpaa kannattaa uskoa ? :( Halusin tehdä vielä clearbluen jottai saisin kuvan testistä vauvakirjaan.... Tuli niin paha mieli !

Sain Davidin testiin ihan päiväpissasta plussan joten tämä digitalkin on päiväpissasta tehty
 
"sivullinen"
"David-raskaustesti

David-testit ovat halvimmasta päästä. Liuskatesti maksaa n.3-4 euroa/2 kappaleen pakkaus, ja puikkotesti 3-4 euroa kappale. Testit saattavat antaa valkoisia viivanpaikkoja tai “haamuja” (jotka saattavat tummua myöhemmin), joita ei pidä tulkita positiiviseksi. Seuraa siis käyttöohjeita."

Tuollaista kerrotaan Davidin testeistä. Luulenpa siis, että Clearbuen testi on kertonut sinulle oikean vastauksen eli et olekaan raskaana.
 
"Hillevi"
Alkuperäinen kirjoittaja että näin;29717610:
Et kyllä taida olla raskaana,varsinkin kun tuolla David testillä on kerta tapana antaa noita haamuja.
Ai, mä en oo saanut kertaakaan vaikka noilla melkein vallan testailen.

Muutaman kerran koittanut rfsu.n testejä ja ne antaa haamun joka kerta.
 
en luota tippakaan
[QUOTE="Hillevi";29717728]Ai, mä en oo saanut kertaakaan vaikka noilla melkein vallan testailen.

Muutaman kerran koittanut rfsu.n testejä ja ne antaa haamun joka kerta.[/QUOTE]

Mulla nuo rfsu:n testit ei taas näyttäneet kun olin raskaana (viikkoja oli tuolloin lähemmäs 10). Oli sitten yllätys kun tajusin että joku liikkuu mahassa ja menin lääkäriin ja viikkoja oli jo 20.
 

Yhteistyössä