Enkö olekaan löysä alapäästäni

Olen käyttänyt lyhyen aikaa smartballseja ja olen yrittänyt saada selvyyttä siitä, olenko löysä... :ashamed: olen laittanut kuulat sisääni ja yritän narusta vetää niin paljon kuin jaksan ja puristan lantionpohjalihaksilla kuulia, niin en millään saa vedettyä niin kovaa, että saisin ne ulos.

Tarkoittaako tuo, että mulla kuitenkin on jonkinmoiset puristusvoimat siellä :) ehkä mulla on jotain tunto-ongelmia siellä synnytysten jälkeen.

Mies kyllä sanoo (tietysti ?) että olen sopivan tiukka, eikä hänellä ainakaan laukeamis ongelmia ole koskaan !

Miten sen tietäisi miltä miehestä tuntuu kun puristan hänen ollessa sisälläni..

Sen tietää, saattaa olla kahdenlainen loppuhuipennus. Joko mies poistuu tupakalle ( jos polttaa, muuten vessaan pesee vehkeet) samantien tai sitten ylistää sinut kaikkivoivaksi jumalattareksi. :$

Ihan samaa kuin edellinenkin, kokeilkaa ihmeessä miltä puristus tuntuisi. Voi todellakin olla että sekä oma että miehen nautinto kasvaa. Kerro toki miehellesi mitä yrität tehdä, myöskin sitä varten ettei tule vahinkoa. Näin miehenä kuvittelisin sen tuntuvan hyvältä... =)

Yhteistyössä