V
"vieras."
Vieras
Miten se liittyy klo 19 ultra-aikaan![]()
niimpä, kerroit 18.23 käyneesi ultrassa mutta aika olikin vasta 19 xD
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miten se liittyy klo 19 ultra-aikaan![]()
Miten se liittyy klo 19 ultra-aikaan![]()
Mistä apetä nyt oikein syytetään?
Meneekö teillä muilla raskaudenvarmistus ultrassa montakin tuntia kun 20min on outo ?![]()
Miten se liittyy klo 19 ultra-aikaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29718849:Onnea aapeelle :flower:
Mikä vittu näitä ihmisiä täällä oikeesti vaivaa? Ei vaan voi tajuta..
Ja joo, mullakin on puhelin aina mukana ja kirjoittelen usein palstalle muualtakin kuin kotoa :headwall:
Onks kaikesta pakko aina vääntää jotain draamaa?
Mua ei uskottu kun en laittanut raskaustestistä kuvaa palstalle
aapee laittoi kuvan, mutta ei uskottu kun palstaili heti ultran jälkeen :O
Ootte te aikamoisia...