Enkö kelpaa FB-kaveriksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja murheellisten laulujen maa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

murheellisten laulujen maa

Vieras
Laitoin entiselle koulukaverille kaveripyynnön. Eilen tuli seinälleni että on ottanut kaverikseen matti meikäläisen... minun kaveripyyntö näköjään edelleen odottaa vahvistusta :o
Eihän noita "XX ja XX ovat nyt kavereita"-ilmoituksia edes tule, jos ei olla kavereita, eikös? Mutta siellä minä edelleen odottelen vahvistusta, muita yhteisiä koulukavereita hänellä kuitenkin on. En vissiin kelpaa :(

en minäkään kaikkia koulukavereitani kaveriksi ottaisi, vaan sellaiset joiden elämästä olen oikeasti kiinnostunut ja hekin ovat. Mutta ei minulla olekaan sataa kaveria facebookissa.
Tässä tosiaan varmaan se mikä kullekin facebookin funktio ja on mitä siellä kirjoittelee ja kenen kanssa haluaa sen kaiken jakaa

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
mä en ymmärrä miten joku jaksaa näistä faceista loukkaantua.

Ihmetyttää, että hänen paljon vanhemmat koulukaverit, joihin ei edes pidä yhteyttä, kelpaavat kavereiksi mutta minä en vaikka pitempään yhdessä koulua kävimme ja toimeen tultiin hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ihmetyttää, että hänen paljon vanhemmat koulukaverit, joihin ei edes pidä yhteyttä, kelpaavat kavereiksi mutta minä en vaikka pitempään yhdessä koulua kävimme ja toimeen tultiin hyvin.

Ehkä hän ei ajattele samoin.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ehkä hän ei ajattele samoin.

Voi olla.
Ehkä perun koko kaveripyynnön.

Yhteistyössä