Tässä eräänä iltana tyttö (melkein 3v) ei alkanut nukkumaan, vaan tuli monesti pois huoneestaan ja sitten kertoi, että siellä kävi joku. Minä tietenkin heti kysymään, että kuka kävi, kun kaksin olemme kotona. Tyttö kertoi, että sellainen pyöreä, vaaleanpunainen. Kysyttyäni mitä se pyöreä teki, niin tyttö sanoi, että nauroi. Samana iltana hetkeä myöhemmin olin tytön kanssa hänen huoneessaan, ja tyttö sanoi, että ota tuo pyöreä pois mun sängyn vierestä. Minä kädellä lattiaa pyyhkäisin ja sanoin, että nyt se lähti pois ja tyty myönteli. Seuraavana päivänä kysyin, että muistaako hän tapauksen. Tyttö muisti ja kun asiasta juteltiin, niin kävi ilmi, että tämä pyöreä on tyttö ja on käynyt ennenkin tytön luona.
Totta kai tuossa iässä on varmaan mielikuvituskavereita (vaikka ikinä ei ole puhunut sellaisista), mutta haluaisin kyllä uskoa, että se oli neidin suojelusenkeli. Tai ehkä jopa tytön enkelisisarus. (km rv 16)
Olen kuullut, että lapset näkee enkeleitä, tytön hoitotädin tyttökin oli pienenä nähnyt.
Joku voi (ja useakin) ajatella, että pöljä nainen. Mutta, vaikka en mikään uskonnollinen ihminen ole, niin enkeleihin haluan uskoa. Ja toivoisin, että mieleni olisi avoin kuin lapsella, että minäkin enkeleitä näkisin.
Totta kai tuossa iässä on varmaan mielikuvituskavereita (vaikka ikinä ei ole puhunut sellaisista), mutta haluaisin kyllä uskoa, että se oli neidin suojelusenkeli. Tai ehkä jopa tytön enkelisisarus. (km rv 16)
Olen kuullut, että lapset näkee enkeleitä, tytön hoitotädin tyttökin oli pienenä nähnyt.
Joku voi (ja useakin) ajatella, että pöljä nainen. Mutta, vaikka en mikään uskonnollinen ihminen ole, niin enkeleihin haluan uskoa. Ja toivoisin, että mieleni olisi avoin kuin lapsella, että minäkin enkeleitä näkisin.