Eniten kummastelemasi facebookin tilapäivitys?

  • Viestiketjun aloittaja galluppio
  • Ensimmäinen viesti
"Ihana päivä oman rakkaan murmelin kanssa, rakastan tätä miestä :heart:" yms hehkutusta.

...tyypiltä, joka soitti siihen aikaan 4-6 krt/vrk ja itki että taas oli riitaa, avioliitto on ohi, ei tästä suhteesta tule mitään, romahdan henkisesti, yhyy, taas mies tönäisi, löin miestä ja se löi takaisin, mies pakkasi laukkunsa ja käski minun tappaa itseni....eli IRL menee niin päin persettä kun vaan mennä voi, mutta FB:ssä lässytetään kultamurmeliluttanamussukka-juttuja.
 
hmm
no en muista, että mua mikään yksittäinen tilapäivitys olis kummastuttanut, mutta noin yleisellä tasolla _hiukan_ ihmetyttää niissä esim parisuhdeongelmia tai lääkkeiden yliannostusta koskevat päivitykset :whistle:
 
ap
hahah! vedit sitten parhaan heti, siis juuri tälläisiä täs gallupis hain, ei ole kyllä tuo olli hokkanen täysillä matkassa. kiva kun tyttiksen kuvatkin tuossa vielä koreili.
 
Alkuperäinen kirjoittaja RumPus:
Sellainen kun " MEEN PASKALLE" :LOL:
mä meinasin eilen laittaa tollasen tai sitte vaihtoehtosesti ihan vaan "kauhee paskahätä" :D olis ollu kiva nähä millasta kommenttia porukalta tulee :D
joo kannattaa testata! :kieh: itteä ainaki huvitti kovasti, oli tää kyseinen henkilö sitten oikeasti menos paskalle tai ei, niin hauskaa moinen suorapuheisuus silti!!! :D
 
vieras
Työkavereiden töitä koskevat päivitykset on pistäny kummaksuttamaan. Tyyliin "jahas työpaikka päätti tänään sitä ja tätä päläpälä" ja sit se juttu on ollu sellasta, jota ei välttämättä sais/kannattas huudella kaikille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja RumPus:
Alkuperäinen kirjoittaja RumPus:
Sellainen kun " MEEN PASKALLE" :LOL:
mä meinasin eilen laittaa tollasen tai sitte vaihtoehtosesti ihan vaan "kauhee paskahätä" :D olis ollu kiva nähä millasta kommenttia porukalta tulee :D
joo kannattaa testata! :kieh: itteä ainaki huvitti kovasti, oli tää kyseinen henkilö sitten oikeasti menos paskalle tai ei, niin hauskaa moinen suorapuheisuus silti!!! :D
ehkä joku päivä testaankin :D
 
vii
Alkuperäinen kirjoittaja galluppio:
eli kerro suunniilleen mitä asia koski.
yks feissarikaveri (ent. työkaveri) kertoi saaneensa potkut töistä ja uhkasi päivityksessään tappaa pomonsa, on kuulema jotain hämäräperäisiä tyyppejä jotka tekee selvän pomosta, ei näe seuraavaa päivää jne. silloin kyllä hävetti ja kummastutti..
 

Yhteistyössä