Enhän mä oo raskaana, enhän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
Meillä on ennestään kolme lasta joista pienimmällä ei vielä edes nimeä. Kaksi kertaa kumi on puhjennut, mutta th:n mielestä syytä jälkiehkäisyyn ei ole koska täysimetän ja menkat ei vielä ole alkaneet.
Mutta mutta... nyt mua oksettaa. Ja väsyttää. ja maha on turvonnut. ja maitokin tuntuu vähenevän...
Mun raskaudet on olleet vaikeita, siis ihan hyvin on kaikki mennyt mutta olen itse ollut todella huonovointinen, masentunut, kärsinyt pahoista kivuista jotka vie todella sängynpohjalle. Ajatus uudesta vauvasta ensi kesällä on toisaalta ihana, mutta en kestä raskautta heti perään. En sitten millään. Ja luultavasti mieskään ei kestäisi ja lapset kärsisivät mun huonovointisuuden, kireyden ja väsymyksen takia. Mutta mä tiedän että aborttia varmasti kadun lopun ikääni ja mietin että nyt mulla olis vauva jos olisin valinnut toisin ja ja ja... EIh.

MITEN IHMEESSÄ th on sanonu ettei ehkäsyä tarvi??Luulisi alan ammattilaisen tietävän ettei todista mitään vaikkei menkat oo viel alkanu..kyllähän se munasolu irtoaa ennenko vuoto alkaa!
Tee testi nii tiedät.
Minkä ikänen pienin on?

pääsen huomenna vasta ostaa testin... pienin on 7vkoa. muut 2v ja 7v.

En tuosta th:sta tiedä, hänen mielestään ei jälkiehkäisyä tarvinnut kun synnytyksesta niin vähän aikaa, menkkoja ei ole ollut ja täysimetän. väheneekö maito jos tulee raskaaksi?

Kumeja ollaan käytetty ennenkin, nämä kaksi kertaa olivat vahinkoja ja huomattiin vasta kun touhut oli jo hoidettu. En tiedä sitten oliko liian pieniä kun oli eri merkkiä mitä yleensä käytetään...
huoh.

Mikähän älykääpiö sulla on terkkana?
Hommatkaa nyt ihmeessä kunnon kumeja ettei tarvii tuon asian kans hermoilla..toivotaan ettet oo raskaan jos ette sitä toivo.

Yhteistyössä