Enhän voi olla raskaana

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olin yhdynnässä 17.6 ja menkkojen piti alkaa 18.6 tajusin silloin et ei meillä/mulla ehkäisyä kun edellinen oli vetäny putket poikki, haettiin jälkiehkäisy 19.6. Menkat oli viikon myöhässä ja loppui 26.6, eilen meni kumi puhki ja panikoin nyt et enhän vaan vi##u voi olla raskaana hetken päästä??!! Mulla on jo kolme muksua enkä enempää tarvii, mut oon semmone et ei tyylii tarvii ku kattoo mulkkuun päi ni oon jo paksuna.. paniikki!!
 
Xcv
Ota uudelleen jälkiehkäisy, voit ihan hyvin tulla raskaaksi. Kierron pistää varmaan sekaisin, mutta parempi vaihtoehto kai sekin kuin raskaus. Ja varmaan kannattaisi seuraavaksi miettiä esim. kierukkaa.
 
Xcv
Ota uudelleen jälkiehkäisy, voit ihan hyvin tulla raskaaksi. Kierron pistää varmaan sekaisin, mutta parempi vaihtoehto kai sekin kuin raskaus. Ja varmaan kannattaisi seuraavaksi miettiä esim. kierukkaa.
Itse asiassa kalenterista katsomalla sulla on parhaat tärppipäivät juuri menossa. Eli jos herkästi vielä raskaudut, niin kannattaa hakea se jälkiehkäisy nyt heti.
 
Apap
Kun en aatellut et se kumi vois mennä nii rikki mitä se oli.. puolet mun sisällä ja osa mulkussa. Ikinä ei oo noin käyny. Enkä halua jälkiehkäsyä käyttää ehkäsynä. luotin siihe kortonkiin.
 

Yhteistyössä